Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1376 ggr
Loverats
0

Stor råttbur sökes

Nu har jag och min sambo då äntligen bestämt oss för att skaffa råttor.

Nu söker vi en bur att skaffa innan vi skaffar rådisarna. Den ska vara rätt så rejäl då vi hade tänkt oss att skaffa 2-4 st killar. Vi har tänkt oss en bur som är minst 1meter i höjd, gärna högre då råttor älskar att klättra högt, sen då runt 60-70 cm i bredd och djup.

Vi bor i Östergötland men kan tänka oss att åka lite längre om vi får tag i en bur för en bra peng.

Om ni inte har någon bur själva som ni vill sälja eller bli av med så kanske ni kan tipsa om bra billiga internetbutiker som säljer fina burar.

Mvh Ratlovers

Lamina
0

Zooplus säljer många bra och billiga burar med fri frakt och 5% rabatt på första beställningen. Furet XL eller Royal Suite 95 Double är nog vad du söker. Men en Furet Tower kan vara bra att ha, det blir lätt så att man vill utöka flocken till fler än vad man hade tänkt sig från början! ;)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Loverats
0

Jo jag har hört talas om det där fenomenet att två stycken snabbt förökar sig till både 4 och 6 stycken och till och med fler Flört Tusen tack för tipset

Lancia
0

Finns även voljärer på Tradera hyfsat billigt, som levereras hem till dörren.

Loverats
0

Var där inne o kikade men hittad inget idag dock, men bara att fortsätta att leta :)