Snart Ny bur *läskigt*
Nu har jag precis skickat efter min nya bur en Ferplast Nota som förhoppningsvis anländer från england snart!
Väldigt läskigt att skicka efter på internet, har den där kittlande känslan i magen just nu, vet inte om det beror på oro eller helt enkelt att jag är nervös inför att få packa upp den *haha*
Ville bara skriva det 
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
spännande! hoppas du kommer att vara nöjd med den :)
Små stjärnor lyser också i mörkret.
hehe tack, det hoppar jag med :P
Byter ju på ett sett ner mig då jag har en furet tower nu men denna kan man ju göra mycket mysigare med mer inredning (i alla fall med min dåliga fantasi :P)
haha jag har också dålig fantasi, jag kommer bara på att hänga upp massa korgar överallt och någon filt i taket som en hängmatta. trååååkigt säger både jag och mina råttor :P
Just nu står min bur ganska tom men det beror på att jag precis gjort en storstädning och alla saker itne han tvättas samtidigt :P men de verkar ganska nöjda ändå ^^
haha jag gjorde samma sak för två veckor sen.. dom fick nöja sig med ett hus och ett gammalt byxben som hängmatta efteråt, för allt var tvungen att slängas. haha ^^
Så jävla förbannad, inte nog med att jag fick vänta i nästan 2 månader och betala 40pund mer än det som stod… Nu är burj*veln TRASIG också?!!
Och inte var det metall heller som det sades till mig utan det var en jäkla plastbotten >.<
sry för svordomar… är bara så grymt arg och besviken :/
40 pund mer är väl för frakten för det tillkommer ju inte.
Men vadå trasig? Var paketet det kom i trasigt också eller bara delarna? Mysko med plastbotten fastän det var metall på annonsen.
Det brukar stå notiser på fraktsedeln om det var bytt eller liknande. Kika igenom den och läs den noga.
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
#7 40 pund för frakten ja men de hade redan tagit 7pund för frakten så jag fick betal mellanskillnaden för att dom skrivit fel på hemsidan.
Både paket och bur var trasig i botten, det är ju transportens fel men själva packningen hjälpte ju inte direkt heller… (fotade så jag har bild på hur dåligt packat det var)
På fraktsedeln står ingenting förutom vad jag beställt, i annonsen står det ingenting om metallbotten (står bara mått typ) jag hade frågat om det var som Ferplast Arian som har metall botten och de hade svarat att det var så
Vad fick du ge för buren? Är det den här: http://grand-prix.se/product_info.php/cPath/219_224/products_id/7476 ?
Yes det är buren (men inte från den sidan)
Jag gav 1972sek för den (då är även frakten inräknad)
Bra att du inte gav mer än på GP, det hade ju varit ännu surare…
Får man se bild på den när du inrett den?
Mvh Millan
#12 den kommer ju skickas tillbaka. Vi ska ta kontakt med leverantören imorgon och sedan mejla hemsidan..
Inte tänker jag betala för en trasig bur
#13 jaha, jag läste inte allt ;)
Mvh Millan
har du fått någon ny ännu?
Nej jag väntar Fortfarande på svar från dom så jag kan skicka tillbaka buren..
Dom skulle höra av sig idag den 10e sa dom för 2 veckor sedan men det har de inte gjort. Skitmycket strul…
Har skickat efter en annan bur från ZooPlus. En sida man kan lita på.. Behöver ju en bur så har inget val än att beställa från annat..