Grattis till 2-åringarna!!! <3
Här någon dag (okänt) fyller/fyllde mina två äldsta tösabitar 2 år! Jag vet inte exakt på dagen när de fyller för de är Imazoråttor. Men trots detta har de nu båda gått över 2 år i ålder. YEY! =)
Coco - en tjock och frisk dam som ÄLSKAR mat mer än allt annat i världen. Hon är lite försiktig med främlingar men älskar att gosa med matte. Hon har en trevlig egenskap - hon gnagar inte på saker och ting! Udda. Hon har egentligen varit väldigt frisk hela livet. I en tidig ålder började hon rossla lite ur näsan, men det har inte blivit värre med åren och har aldrig varit något problem. Hon är min friskaste tös av alla mina tre damer. Hennes enda problem är hennes breda mage - den försöker vi jobba på. Vattengymnastik är inte SÅ roligt säger hon, men hon kan ändå få för sig att frivilligt dyka efter saker på bottnen. Coco meddelar att matte kan ta och titta på sig själv lite innan hon börjar gnälla om för tjocka magar. Hmf!
Noja - en lite hispig men mycket glad och slickvänlig tjej. Hon älskar att rengöra matte på många olika sätt, bl.a. genom att gräva sig in i mattes öron för att rensa öronvax (uppskattas inte av matte dock). Hon är nyfiken och glad. I höstas blev hon opererad för en juvertumör som växte otroligt snabbt. Operationen gick bra och hon läkte fint. Nu har hon en liten tumör igen men den verkar inte växa särdeles snabbt alls. Hon har börjat bli lite "gammal" (Noja fnyser när hon hör detta! Gammal?? Pff!) på det sättet att hon förlorat lite muskelmassa i bakbenen jämfört med de andra. Men hon är pigg och glad och rumstrerar om i lägenheten som vanligt. Nojas favoritsysselsättning är att bädda. Bädda bädda bädda. Och hamstra mat! Mat är till för att hamstras, inte nödvändigtvis ätas, säger Noja.
Bilder på mina tösisar finnes här. Tyvärr har jag inte några dagsfärska bilder på dem ty jag är lat med kameran.
Grattis till mina töser!! Hurra, hurra, hurra, hurraaaa!!!!! <3<3<3
Grattis :D Hoppas dem blir mycket äldre :D
min äldsta blev två oh ett halft! :D hoppas dina blir iaf minst tre år! och mina oxå :p

Tösarna tackar och bockar! Coco har för övrigt lovat att hon ska leva tills hon blir 12 år gammal. ;) Tycker jag låter som en bra idé! :)
Ah, grattis till tvåringarna! *hurra, hurra!*
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?