Något giftigt på IKEA?
Tänkte åka till IKEA nu i dagarna o köpa lite saker till min bur! frågan är om där finns något som är giftigt där eller som inte lämpar sig som sakerna är gjorda av?
Tack på Förhand =)
Det tror jag inte, ska ju vara spädbarnsanpassat :)
ja det är ju klart =)
något spec som man bara MÅSTE ha eller kåpa från IKEA?(allså som är en toppen grej? om ni förstår vad jag menar) 
Fleecepläden Irma som kostar runt en tia, plocka på dig ett gäng, de går åt :)
Om de har kvar minifångst…men tror de slutat med dem. Sen finns ju brickor i plast och så man kan göra hyllplan av.
Om du söker så hittar du massor med Ikea trådar! 
Tex den här :)
**Irma pläd
**blå fleace filt för ca 10kr (olika på olika IKEOR)
Toppen att göra enkla hängmattor av
Förvaringspåsar bild
Söta i 3 olika färger, 19kr/st
Jätteroliga sovpåsar
Sedan så finns det rosa och vita beållare (köksavdelningen) Dock vet jag inte vad de heter :(
Men de är avlånga med hål i :P Rundad front och som hängs på väggen, många använder det till påsar.
Suverän hylla som är rolig att klättra i, tror dom ligger på 29kr
Finns massor av roliga saker men de är mina 3 tips just nu :)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Kusiner är ju bara ett måste:) Mina älskar att ligga och sova i dem, och de håller otroligt bra ändå:)
#5 varnar lite för påshållarna…. min stora hane fastnade i ett av hålen o kom inte loss…. men har man mindre råttor är det kanon. mina små troll får leka i min när de är ute… men tänkter aldrig mer ha nån sån i buren
Dignitet klämmor finns på gardin avdelningen. suveräna att sätta fast hängmattor med. =)
Sen tipsar jag om att rota runt ordentligt på barnavdelningen, finns mkt skoj där… =D roliga små påsar i tyg mm
#7 ja har man stora råttor kan det ju vara en mindre bra sak. Jag har bara små honor som alla lätt kommer igenom om dom nu får för sig att klättre igenom hålen :)
Tusen tack för tipsen! ska genast skrivas upp 

Gorm - har man stor bur kan man haka i flera och det blir riktigt lyxiga krypin som är lätta att rengöra.
Dramatik- vilka kusiner menar du?
PS fångst är det något? såg att någon hade typ något liknande i sin bur men är det farligt? tänkte om dom kan fastna med klorna i nätet? 
Jag har fångst i min bur och den är jättepopulär. Tror inte att råttorna skulle kunna fastna och göra sig illa. Hålen är lite för stora för att klorna ska kunna fastna men inte så stora att dom kan fastna med en fot eller liknande.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#12 okej vad skönt att höra =)
Fångsten är något av det bästa jag hittade på IKEA men tyvärr slutade de sälja Minifångsten och då tyckte inte jga det var värt att köpa PS fångsten (som är flera våningar längre) så man ändå fick klippa av dem. Jag använder istället just nu en mössa som hänger i taket och den är lika populär :P
Okej. ja jag tänkte att kan kanske kunde klippa itu den så man fick 3 delar eller nått =)

#11 Jag menar de runda kusinerna (haha lät kul:P) men är sugen på att prova de fyrkantiga också:)
Meeeeeeeeen!! JAG vill ju följa med!!! Har du redan vart där?
#16 okej ja jag får se vad som dyker upp =)
#17 Synd jag inte viste det tidigare. Jag ska köra nu men vi är full bil =(