Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 2250 ggr
Dramatik
0

Säljes: Ferplast furet tower

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu tänkte jag äntligen få tummarna loss och sälja min furet tower då den inte används längre.

En stor, rymlig bur som det får plats många råttor i. Går att inreda precis hur man vill och man får plats med mängder av saker i den. Råttorna älskar den helt klart.

Dock är den gnagad på, det finns hål i båda bottendelarna, dock är de inte jättestora och de är enkla att gömma, bara att ställa en hörntoa över.

Resten av buren är i fint skick och jag köpte den ny för 1½ år sedan.

1500 kr, hämtas på plats.

Finns utanför Sjöbo, Skåne

Ursäkta bilden, men den får duga då jag inte kan ta någon ny nu eftersom buren står nermonterad.

Lamina
0

Som jag sa till min kompis tidigare idag; Alla bra och billiga burar finns i skåne… Varför? -.-

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

MarajLowajz
0

Haha, det är fan sant! Alla bra och billiga burar finns alltid i skåne eller längst upp i landet, aldrig där man själv bor! :P

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

TildaH
0

eller längst upp i landet,

Men då måste du tipsa mig om de annonserna, för jag letar bur som ett tok o hittar inte en endaFlört Haha.

Jag tror vi kan fastställa att alla burar är där man själv inte bor o inte har möjlighet att hämta ifrånTungan ute

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

Dramatik
0

#1, 2 & 3 Haha, och jag tycker att här aldrig finns någon bra och billig nereTungan ute Iaf inte när jag letar, haha.

MarajLowajz
0

#3 Det ska jag göra! Om jag ser någon så tipsar jag om det! :D Nästan varje gång jag ser en bur ute så finns den antingen längst upp i norra delarna av sverige eller längst ner i dom delarna. Sällan någonstans bra i mitten! :D

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Dramatik
0

Puttputt:)

NelliePoppe
0

Jag ska bara hem o mäta lite ikväll o se om den får plats! men jag återkommer =)

Säljer du råtter med föresten?

Dramatik
0

#7 Okej, jag har en till som är intresserad nu så du får nog bestämma dig snart.

Nej, jag har inga råttor till salu just nu:)

NelliePoppe
0

Jag hoppar det för jag vet inte om jag får plats med den =(

Och sen är jag inne på att beställa en helt ny för det är bara 200 kr skillnad! men tack ändå!

Okej det var ju synd för du har fina råttor =)

Dramatik
0

Okej, det är lugnt. Jag hade nog också köpt en ny hellre, själv var man dum nog att köpa sin för dyra pengar här i sverige:P

Ja visst är de? Tack:)

NelliePoppe
0

Funderingar på att ha kullar snart? Flört

Dramatik
0

Det blir tidigast till sommaren:) Håll koll under planerade kullar:)

NelliePoppe
0

okej =) du vet ingen annan som ska ha nu?

Dramatik
0

#13 Jag skickade pm istället, blev lite väl ot annars kände jag:)