GOD JUL allesammans!
Jag hoppas att ni alla får en underbar jul! 
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
God Jul från mig och nötknäckarna, som är i full gång att länsa julstrumpan
God jul!
Medarbetare på träning.ifokus

God jul! (säger jag och går och lägger mig:P)
God jul på er alla :)
Små stjärnor lyser också i mörkret.
God Jul! :D
God jul! 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
God Jul !!! =D
God Jul! :)
En riktigt god jul på er och alla råttor! :D
GOD JUL =)
Har önskat mig råttor o bur i julklapp så vi får väl se vad tomten kommer med =P
God Jul till er alla.
Kan säga att denna tid jag varit här har varit lärorik och rolig. Tack alle sammans. Och pussa alla era råttor en exktra gång idag bara för att de är jul :)
#10 Hoppas du varit snäll i år då :P Du får berätta om få får råttor i juleklapp :)
God Jul allihopa
Någon som förresten vill ha några råttor alt. möss i julklapp av mig? Jag hör ett gäng som leker jul lekar uppe på våran vind, haha. Men krafsande o springande verkar de som.
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
God jul! :)
#12 haha vi har också massa som springer på vinden/i väggarna och härjar xD man hör hur deras små tassar springer fram och tillbaka, mysigt att somna till faktiskt ^^
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Jag hoppas verkligen inte att jag har några i mitt förråd som ligger i min lägenhet. Där inne är de typ bara isolering och ventilation, så de susar så där läskigt där inne med. Jag har dock gjort eget golv så jag kan ha mina flyttlådor där inne. Men varje gång jag går in där så är jag svin rädd att de ska en stor svart skabbig råtta ska hoppa på mig och bita mig. Sen så är de mörkt där inne med, riktigt läskigt rum.
haha
Hmf, så tråkigt, jag som var så glad. Mamma har åkt på magsjuka - eller troligtvis vinterkräksjukan - så jag får inte fira någon jul idag på julafton.
Jag är absolut ingen "husmor", så jag kan inte laga julmat eller någonting. Jag tror att jag ska gå och köpa gravad lax och äta tillsammans med potatis, så att jag får lite jul i alla fall. :S
Skit också, det är ju hos mamma det ÄR jul. Och det är maten jag saknar mest med julafton. Suck.
Men jag hoppas att er julafton blir perfekt och unnar er all god julmat. Fast jag är lite avis. 
Mvh,
Moa
#14 Instämmer, de är riktigt rogivande, bara de håller sig på andra sidan väggen förstås, vill inte ha in dem i huset, haha.
#15 Stor skabbig, hihi, men jag förstår dig, själv ropar jag rätt ut varje gång jag hittar en sork i ren fodret, trots att jag själv ägt gnagare hela livet, haha.
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
#16 Blir inte något riktigt julfirande hemma här heller :P
Blir imorgon som mina morföräldrar tittar ut och först Då är det jul ^^
Spelar ingen roll vart det är så länge mormor är med <3
Skänker en extra tanke åt dig Moa!
God Jul alla RiF:are och råttor!
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Nu har jag i alla fall lyckats köpa både gravad lax, julskinka och potatis på affären bredvid oss, så jag får lite julmat i alla fall. ^^ Fast Jul blir det inte utan mamma och hennes julpynt och hemmagjorda julmat. :P (Mitt julpynt är fyra dekorerade pepparkakshjärtan som jag gjorde tillsammans med mina småsyskon för några dagar sedan när de hade julpyssel hemma hos sig, så julig är jag, haha.. :P En julfanatiker skulle gråta om de tittade in hos oss, det är bara de där fyra hjärtana som kan få någon att tro att det är jul.)
Och nu tittar jag på Kalle Anka och hans vänner. Lite sådär halvt om halvt åtminstone, för det är min favorit på tv nu; Tjuren Ferdinand! ^^
Mvh,
Moa
#11 det blir inga råttor för det vet jag =( men min pojkvän tänkte köpa bur till mig i julklapp men det blev inget.Men nu när jag har hittat en kanske så kan han ju hjälpa tll att betala =P eller vad tycker ni?
God jul på er igen! 2 benta som 4 benta
God jul :D