Malta och Althea
Mina små bebbar har redan figurerat i diverse sammanhang här på forumet, men de behöver en egen fan-tråd <3
De är från Palm's Rolling Stones kull, och kallades där för Try a little harder och Out of time. Den ena är en rexad eubk - skulle egentligen vara choklad men ser lite mer mink ut nu, jag vet inte riktigt, och den andra är en black variegated. Supersockersöta båda två!
Bilden till höger är av Malta som somnat på min mage, just i skrivande stund tagen med webbkameran *smälter*

Sötnosar!
Fast Malta är ju ambk och inte eubk väl?:)
#5 Det är fullt möjligt! Jag fick nog aldrig någon klarhet i det där, vilket hon reggades som. Hon är ju lite feltecknad för båda två :P
#5 och väldigt OT, men åh vad fina råttbilder du har på din hemsida :)

Det fanns bara varigated och ambk i kullen som jag förstod det, så hon är nog ambk. Stamtavlorna kommer snart:)
Åh, tack så mycket:) Jag ska snart fota lillkillen och lägga upp också, har bara inte orkat än.
Okej :) Magen skulle visst vara amerikansk av sig, men hon saknar ju pannfläck, lillfisen.. Och svansen har bara en ljus liten tipp XD Inte lätt med alla ideal en flicka måste leva upp till, haha!
Ja det får du göra! :D