Nu kör vi igen
grattis :)
Små stjärnor lyser också i mörkret.

Grattis! Vilka söta små!
Älskar mina stora små vänner..
Tack.. Nu är det svåra kvar. Komma på ett tema som passar
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#4 Astrid Lindgrens figurer, kanske? En liten Madicken, en Emil, kanske en Karlsson.. :) Söööta iaf, grattis!
Jag är inte så mycket för barnfilmer om det inte är anime. Men det kanske vore något.
harry potter är ju aktuellt nu annars : ) haha nej, man kan inte ha en stackars råtta som heter voldemort :(
#6 jag tänkte nu mer på böckerna!
#7 åh gud nej vad hemskt, hahaha XD
Grattis till bebisarna :D
Åh :') Grattis till bebbarna! *tass*
you can't face the problem, if the problem is your face……
#8 ^^

Wow!Härligt.Blir allt lite avis när jag ser dina små korvar!

Riktigt sööta! 
Underbart. Stort Grattis :)
Katoz
Goskorvar! <3

Hihi! Ja, de är för söta! Jag kan absolut ingen genetik på råttor men vad färger tror du att det blir? Föräldrarna ser ut att vara svarta båda? Eller är det en annan färg, bilden är kanske missvisande? Jag är ganska sugen på en svart råtta, de är så sanslöst söta!
Är båda russian blue?? Lite svårt att avgöra på rumpan.. :)
Katoz
#6 - Kör på Kenshin-tema då ;) Eller Bleach-tema! Skulle vara fränt att ha en råtta som heter Zaraki Kenpachi! :D
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Ryska namn! Typ ryska kungligheter eller nåt :D
"Ivan den store"
# Disney-tema? Eller Sagan om Ringen-tema?
#4 På Sagan om ringen-temat skulle det kunna vara typ Frodo, Sam, Gimli, Merry, Pippin, Aragorn etc :-)
Och Disney-temat finns det ju alldeles för många att välja bland! ^^
Åh jösses….zickan om du döper min tjej till "Anna Anka" så dör jag. xD

Ha ha, tema Hollywood fruar.

#1 åh ja blev helt kär i den lilla skrutten som ligger mitt bland allihopa med öppen mun :)
Haha lugnt. Gillar inte hollywood fruar. Rätt dålig att se på sånt.
Temat är kanske redan bestämt. Lite inne på någon form av vinter tema.
Info:
Första timmen 4-6gram
7 dagar 20-22gram alla lever och mår bra. Växer så det knakar. Mamman är toppen. Lite ängslig när jag hållt på för mycket. Men har ännu låtit mig hålla på med ungarna. Började visa sig lite sur i går när jag hade råkat bädda om lite i boet.
*In my ass camera man :-P*
Ack, vilka små skönheter!! Underbart fina!!
Katoz
Men guh va söta! *vill ha!*
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Oh my, visste att blå råttor var fina, men detdär… Vill ha! :o <3
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Dom är lite mörkare än vanliga blue.. :-).. men både lika fina. OCh ungar är alltid fina oavsätt färg :-P
Vilken helt otrolig färg! Underbar :-D
#31 Skulle mest säga att alla ungar är söta oavsett färg, för det är vad dom är bäst på. Men jag är särskilt förtjust i alla sorters blue.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
<3! Jag dör! Sötattack! <3

Fy va UNDERBART sööta dom är!! Bara älskar färgen!<3 :)
*-* IIIN LOOOOOVE!
Men gud, så söta. Får ju sötchock O:
*hoppas på att de öppnar ögonen snart så vi får mer bilder* <3
Åh! Gosisar!
De har öppnat ögonen. Tyvärr har jag fått jobba en massa extra för att hjälpa den nya på jobbet. Men hoppas hinna med massa nya kort i kväll :-)
Vikten igår låg på 33-36 gram
Yay! Då är de klara för leverans nån gång runt jul? Julklappskull! :D

Hihi, jag tycker de ser ut lite som elefanter!
Underbara!
Amen shit va söta de är!! Vill ha en tjej!
-Albert Einstein
Ååååh små trubbnosar!! <3

Men shiiet vad söta! Alltså, Russian blue- bebisar är verkligen något alldeles speciellt!
Visst ja, dessa är ju släkt med mina. Mina ungars morfar är ju bror till dessas pappa, eller hur?
Ja precis. Lite synd att man inte vet vem pappan till ungarna är. Ligger ju en hel del saker bakom mormors sida och även en del på morfars sida som man bör kunna om man ska avla vidare för att inte plocka fram. Jag äger ju både morfar och morfars bror. Sjukt trist att det var en tjuvparnings kull så det är avels förbjud på ungarna. Lite synd att hon hann flytta innan tjuvparningskullen.
Det är ju en av nicciz mest hård kontrollerade liner som hon varit pet noga på var de hamnat och inte avlats fel på. Och samt nu inblandat min linje i det hela.
Jag har inte hunnit med att kontakta dig om den kullen. Jag vill veta precis var alla hamnar så jag kan kolla upp. Gäller nog det samma för nicciz. Det är ju egentligen "vår" kull med tanke på att det inte var meningen att kullen skulle blivit och om vi vetat om att den var på väg så skulle hon aldrig fått flytta :-(

Ja, visst, det är synd att det blev som det blev men det är tyvärr sånt som händer!
Jag har pm:at dig om det nu så behöver inte din tråd bli nersörjad.
Åh va fina dom är
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
#54 Åh nej.. *kär* SÅ fruktansvärt söt 8D
I anime väg finns jag till allehanda! Sett över 202 animes ;)
POKéMON! Gnagar pokémonen! Vore ju så awsome!

Ta rengbågstema:
# Bluey
# Violet
# Reddy
# Whitey
# Greenie
# Maggie (Magenta)
etc
Eller det är ju snart jul: döp dem eftern tomten's renar:
# Dasher
# Dancer
# Prancer