Min första utställning
Jag ska fara på utställningen i Hallsta på söndag! Min första med råttor… Och jag är nervös… både för hur det ska gå och om man drar hem något (baterier och virus) som jag inte redan har hemma.
Mia//
Lycka till!
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Är oxå rätt så ny på det hära med råttuställning.
Kommer att ha med mig mina fyra råttor men bara visa tre.
Har varit o glott när det var i Hallsta sist (i sommras?) o det var mysig stämmning o har fått berättat för mig att luciautställningen brukar vara lite extra mysig.
Hoppas att det är många som kommer dit trotts den allmänna oron om smittor just nu, vill precis som sockerrattan inte heller ha med några smittor eller liknande i bagaget hem eller bidra med att nått sprids vidare.
Ses där!
"Din verklighet är inte Min verklighet"
Jag ska dit på min första utställning med. Jag skulle dock ha åkt med en tjej, men hon fick förhinder så jag kommer själv. Hoppas att jag kan få umgås med er alla när jag komer dit med mina 3 små flickor… annars blir de ensamt.
Jag kommer dock försöka ha mina råttisar lite för sig själva i sin bur…det är inte många som kommer att få hålla i dom… titta kan man ju alltid få göra :D. Jag vill nog försöka hålla så många smittor borta som möjligt. Hoppas ingen tar allt för illa upp över de.
Vi ses där på Söndag:D
//Therese "TrAsAn"
åh önskar att jag kunde komma:(
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
#4 Varför kan du inte för då??
inte hemma då :(
Maybe it's not too late
jaha… ok, men de kommer fler ggr:D
haha ja precis :D lär ju inte vara sista
Maybe it's not too late

Sockerråttan: vem vet du kanske får med dig en bebbe hem? haha
Ska försöka få lilla Dumle såld och han är ett riktigt go troll.
första utställningen för mig med.. kommer med mina 3 hanar. och kanske pojkvännen XD annars är jag nog oxå ganska ensam.. skulle va jätte kul att träffa fler från forumet och få ett ansikte på alla användarnamn :)
Blir inge mer utställning för mig i år. För rädd att få hem något skit. För mycket som går runt just nu :-(
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Blir inge mer utställning för mig i år. För rädd att få hem något skit. För mycket som går runt just nu :-(
En bra idé för att minimera smittspridning är att ha en spritpump ståendes brevid sina burar, så att man kan sprita sina händer då och då när man hanterar råttorna.
Lycka till ni som ställer ut! :)
Men det har man alltid med sig till utställning. Men det slarvas massivt från både utställare, besökare som domarna.
#14 Jo, nu skrev jag ju till dem som är nya, men visst slarvar folk tyvärr..men det skadar inte att påminna! ;) Att sprita händer och armar gör väldigt mycket faktiskt.. ;) (även ansiktet om man är en mag/råttpussare..)
japp…spritflaska kommer finnas med:)
#16 Jisses ska du dricka dig redlös på första utställningen, hihi, förlåt kunde inte låta bli
Lycka till alla deltagare 
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
haha… den var rolig ;) Man tyvärr kommer dom inte få se mig full denna lucia:)

IJa inte vill jag dricka den där handgelen som finns eller decinfektionsmedlet… Tror inte vi mår så bra då
!
Mia//