Råttor iFokus

Råttor

Etikett: rif-och-ifokus
Läst 1893 ggr
zickan
0

Medarbetare snäll byt :-p

Haha.. är det inte dags att byta lite på framtidan?.. Rätt tråkigt att läsa om påsktävlingen som var i början på året ;-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

alexfifan
0

Couldn't agree more, lite intressanta news tack :D

you can't face the problem, if the problem is your face……

Gasoline
0

Mjo, lite omplacering skulle ju inte skada. Ser detta problem på otroligt många sajter.. Lite tråkigt att ha samma artiklar varje gång man går in på sidan, månad in och månad ut =P

Även om medarbetarna och ajtvärdarna gör ett otroligt bra jobb! Men lite variation skulle inte skada ;)

mikeiko
0

Hihi jag försökte tipsa om saker folk kunde vara intresserade att skriva artiklar om, men det dog ut…skulle vara bra med lite nytt :)

Lancia
0

Finns det ens någon Sajtvärd längre? Och vilka Medarbetare är kvar/aktiva? :D

KickanW
0

Jultävling kanske?! :D

chade
0

Håller med #5!! alla roliga tävlingar har ju dött :(

Små stjärnor lyser också i mörkret.

mikeiko
0

#4 wintermynta och Allamej brukar ju vara här :)

Allamej
0

Jag är Sajtvärd men jag har haft och har otroligt mycket runt mig just nu, kommer att lätta efter jul hoppas jag.

Men skriv en artikel eller ha en skönhetstävling så smackar jag upp en ny förstaartikel :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Gasoline
0

Tycker att alla forum jag är inne på i det stora hela börjar dö ut, massor med sidor har inaktiva sajtvärdar (?!) och många har inaktiva Medarbetare likaväl. Dessutom händer det jättelite på alla forum nu jämnför med vad det gjorde när jag vart medlem på denna sida =(

zickan
0

#8 jag tog det som en inbjudan att styra upp två tävlingar. Kanske lite jobbigt med två så tätt inpå. Men de är väldigt olika varandra.

Allamej
0

Jag är inte inaktiv utan snarare står jag med brandsläckaren i skuggorna och lurar på eventuella eldar…. Jag har även ett liv utanför internet som för närvarande är en stor källa till jobbigheter.

Men tanken med forumen är ju inte att sajtvärdarna ska göra allt, det är ju medlemmarna som gör sajten. Inaktiva medlemmar gör en inaktiv sajt.

Om man har tråkigt så är det snabbt gjort att göra som zickan nu gjorde, kontaktade mig och frågade om det var ok och jag sa givetvis ja.

Och avsaknaden av smilies är pga av vet. besök och ev. avlivning av en av mina katter.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Gasoline
0

#11 Jag beklagar, och självklart förstår jag att Medarbetare och sajtvärdar har ett liv utanför forumet oxå, just därför syftade jag inte spec inte på dig, då jag själv inte är just härinne så ofta. Men en Sajtvärd jag kollade upp igår på en sajt där det inte hänt något på va inne senast -09.

Så jag syftade inte spec på dig, utan forumet i det stora hela. Grejen med att vara Sajtvärd är väl att man ska kolla till sajten, sina Medarbetare och medlemmarna lite mer än en gång om året ;)

zickan
0

jag har papegojor iFokus. startade sajten åt en minderårig som skulle visa för teamet att någon yngre kan. men personen skrev några få inlägg och visade sig aldrig mer där. fick bara en aktiv medarbetera och vi två orkade inte sköta allt. medlemmarna sega som satan.
istället går vi ihop med undulater och bildar inte bar pappegojor utan för alla fåglar. men få kan göra så och man har ett liv utanför. många sajtvärdar vill avgå eller har avgått men finns inte alltid någon som vill ta över sajten.