Inte populärt :P
Okej, det där med att tvätta svansen var det dummaste jag någonsin har hittat på tycker den här lilla grabben. Att svansen var alldeles smutsig struntade han i, men tji fick han. Fast han tjurade en aning efteråt. ;)
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Det är tur att de inte är särskilt långsinta, annars skulle man väl gå sönder, så söta som de är. 
Mvh,
Moa
naww :3
haha men sötråtta!
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Jag dööööör, så söt! <3
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Haha onda ögat på första där ;D Men så söt <3
you can't face the problem, if the problem is your face……
Hihi mina tjejer hatar att bli badade, men älskar att bli torkade efteråt! Särskilt mothårs, då blir det knasterfest!
#6 Du de känner jag igen, att dom hatar att bada med att bli torkat och att bli torkade mothårs. Jag tycker de borde göra ont.
#0 Svansen vet jag inte hur man gör. Hur gjorde du? Jag har läst om rapsolja eller något att man smörjer in svansen i de. Men mina slickar bara bort oljan.
#7 Jo men eller hur! Blev också så förvånad när jag upptäckte hur mycket de gillade det xD
Mina skruttar älskar också att bli torkade. Från att protestera som galningar till att bara knastra och ploppa och ligga blixtstill. :P
#7 Om man tvättar svansen så fort man ser att den är smutsig/kissig så räcker det med ljummet vatten och kanske lite barntvål.
Är den däremot JÄTTEsmutsig så brukar det ibland nästan gå att skala av smutsen. Olja hjälper smutsen att lösa upp sig, så rapsolja och annan olja fungerar både till det och att smörja svansen. Om den är väldigt smutsig så kan det ta ett tag att få den riktigt "bebissvansig". ;)
Mvh,
Moa