Siamesetös söker hem!
Födelsedatum 29 oktober 2010
Färg, teckning och hårlag Siamese sealpoint dumbo, slät
Kullstorlek vid födsel och vid avvänjning (4v)6 alla är kvar
Faderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning Pirats Jason (650 gram), Black eyes siamese sealpoint db, slät född 17 juni 2009
Moderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning Delicious (330 gram)Black eyed siamese, dumbo satinbärare
**Syfte med parningen eller om det är omplacering, anledning
**Två fantastiska föräldrar. Detta är Jasons andra kull, första hade han med Delicious halvsyster Lova, född 6/7, en kull som än sålänge utvecklats mycket bra.
Jason är mycket flocksmart och fungerar med alla, även nya introduceringar på både unga hanar och runt året. Delicious är hur go som helst, lika snäll som hon ser ut, äger även 3 syskon till henne. Väldigt trevliga, 2 satinhonor till henne ligger dock på en dålig vikt,men hennes bror väger över 600 nu.
Nu är det en siamese hona, dumbo som söker ett nytt hem efter en avbokning. Hon blir 5 veckor i morgon och väger idag 98 gram. Väldigt mjuk och lugn hona.
Hon kommer att bli reggad i srs, 250.-
Hon finns i Stockhom
Telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus)
Vid intresse skriv vad du kan erbjuda denna söta tös för ett henne! Det är hon på vänster sida
Katoz
Glömde skriva att tråden inte behöver låsas!
Katoz
Nu är hon bokad, och övertygad om att Mia (sockerrattan) kommer falla för henne :)
Katoz
ooh.. totalt missat att hon fått. Vill ha, vill ha :-D.. någon dumbo tjej kvar?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#3 Meh…snurris! Du sa ju att du inte var intresserad när alla jourråttorna kom ;P Tyvärr alla syskon bokade..
Katoz
Nej men gu vilka goa ansikten det var!
Underbara med dumboöronen också :D
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Dom är så underbart fina, blandning mellan knubbsälar och hudvalpar :)
Katoz
6# jag skrattade gott av 'hudvalpar ' xD
#7 Hahahahahaha!!!
Katoz

Men suuuuck!! Jag vill också ha….. :(:(:( Nej, inte än, inte än. Men EN dag ska jag minsan ha en siames!! Så det så!