Lettiska kullen-syskon? :)
Hej!
La nyss upp en tråd för att kolla om det finns några lyckliga ägare till några syskon av min ena råttjej här hemma, och vill självklart veta om det finns några ägare till syskon till min andra tjej ur Shannaras lettiska kull här inne? :)
Jag har Shannaras Undine här hemma, som jag kallar Lova.
Vore helt enkelt väldigt kul att se om det finns några här inne :)
haha, tänkte att jag slänger upp en bild på henne också :) Höll för övrigt på att garva ihjäl mig när jag tog den, lyckades fota preciiis innan hon skulle hoppa upp i fåtöljen, var på hon riktigt kurade ihop sig för att ta sats, ser jättetjock ut! haha xD
Haha, vilken liten tjockis :P
Jag hade en brorsa, Shannaras Bärs förut, han var jättego med ett underbart häng, men jag lämnade tillbaka honom till mia, då jag inte kände att jag passade med hanar alls (han var en av mina första hanar då som jag provade), utan är mer en hon-person. Men var alltså inte han som var dålig på nåt sätt, men vi klickade inte alls :P Nu har han det jättebra hos Mia och är enligt henne fortfarande jättego :) Hon har även en till bror. :)
okej, vad tråkigt att du inte hade honom kvar. Fast det var skönt att höra att han var så go :)
Ja Lova är hur mysig som helst! hon har jättefint häng och är verkligen hur hanterbar som helst. Blir helt lealös när man tar i henne liksom :)
Var din kille också ett stort matvrak? Haha, Lova här är totalt galen i mat xD så här är det mycket motion som gäller :P
Kollade lite snabbt i stamtavlan, och där står det ingenting om kullsyskonen. Vet du kanske hur många de är och så?
Ville bara säga vilken underbar lite tjockis du har!
Står det inte på baksidan av stamtavlan? :S
Jo, han var precis som du beskriver, helt lealös när man tog upp honom, och ett matvrak ;)
Lettiska kullen födda 25/7 2009
e. Like Wow!! s/ba eubk & u. Shannaras Jamaican Me Crazy
Födda: 10 st Avliden: 1st
Bärs s/ba eubk mm
Drogas s/ba ir
Slokas s/ba ambk mm
Rozengral´s ba eubk mm x
Undine s/ba ir
Majori s/ba eubk
Elina s/ba ambk mm
Iela s/ba ambk mm
Jura s/ba ambk mm
:)

Jag har Shannaras Elina här hemma. Hon är världens goaste råtta som älskar att bli pussad på magen.
Hon är en rejäl tjej på 450 gram och har varit en tuffing redan från början. När jag fick henne så marscherade hon rätt in i buren och ville betämma. Hon och flockledaren Mynta har haft många duster men blev till slut bästa vänner.
Hon har ett underbart temprament och är totalt avslappnad när man hanterar henne.
Kul att höra att de finns fler nöjda ägare till syskonen ur denna kull!
#3 Tack så mycket! :) Fast hon är inte lika "tjock" i verkligheten, bara en stor och fin råtta :) Bilden som är tagen i ett så skönt ögonblick hehe xD Inte mitt mål att ha en tjock råtta om man säger så ;P
#4 nej det står ingenting på min baksida, men hittade det på Mias hemsida också strax efter jag frågade här :P
vad roligt att de är så lika :)
#5 å vad roligt! :) ja Undine är en rejäl tjej hon också (syns väl på bilden xD)
väger också något liknande, har inte vägt henne nu på ett tag dock, men skulle gissa att hon ligger på samma vikt ungefär.
Vad fin hon är! och jag tycker de är jättelika känns det som :) samma öron och form på ansikte och kropp. Men jag vet inte, kan ju vara en fix inbillning bara för att jag vet att de är syskon ^^
Undine är sjukt bestämd av sig också, ska bestämma över allt känns det som :P. Hon är (vad jag tror) flockledare, riktigt envis liten tjej ;)
Säger jag att hon absolut inte får göra en sak så ska hon prompt göra det. Ganska irriterande ibland men ack så charmigt :).
Ja, det är verkligen jättekul att höra att syskonen också är så underbara! :)

Åh va kul att se dom.
Jag behöll Drogas och han är som en död iller. Man kan göra vad man vill med honom (inkl hänga han upp och ner ) utan protester,
Sen kom även Bärs tilllbaka och jag var lite orolig i början att det inte skulle gå att få in honom i en flock eftersom han var så gammal. Men det var inga problem alls och även han är mysig samt fungerar jätte bra både med nya introduceringar och sina kamrater.
:D Vad glad jag blir av att höra att alla är så mysiga! :)
Hur går det med syskonen? Mår alla bra?
Damen här hemma har blivit ännu mysigare på senare tid, hur nu det är möjligt för hon är verkligen som en ärtpåse så fort man tar i henne, haha xD