Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1194 ggr
EmmaWq
0

Lilla Eddie söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
  • Födelsedatum: 22 september 2010

• Färg, teckning och hårlag: blue hooded slät

• Kullstorlek vid födsel och vid avvänjning (4v): Tror att de var 12 st

• Faderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning: vet ej

• Moderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning: mamman var också en blue hooded och ca 10 veckor gammal vid kullens födsel

• Syfte med parningen eller om det är omplacering, anledning: Jag måste tyvärr omplacera lilla söta, gulliga Eddie då han inte är så snäll mot mina andra. Mina killar jag har nu är själva inte så gamla (bara snart 4 månader), så han försöker anta någon slags ledarroll tyvärr, vilket inte uppskattas av de andra…

• Ursprung- vilken uppfödare eller vilket zoo: Köpt från privatperson, som när hon köpte sin hona från zoo, redan var dräktig.

• Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Han är inte riktigt lika social och så som mina andra, men han är väldigt nyfiken och ploppar alltid när man tar upp honom, har aldrig bitits eller ens naffsats. Skulle säkert passa i en flock med en ordentlig rangordning och betydligt äldre individer som kan sätta honom på plats.

• Pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: Han är inte reggad, och priset är inte viktigt, ger honom gratis så länge han kommer till rätt hem.

• Ort där råttan/råttorna finns: Eddie finns i Stockholm, kan skjutsa honom inom stockholmsområdet, längs gränserna.

• Telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus): du/ni kan pm:a mig eller maila på emma_wetterqvist@hotmail.com

• Annonsen ska vara öppen

EmmaWq
0

Fler bilder på lillskrutten

EmmaWq
0

:-)

EmmaWq
0

Lillfisen

EmmaWq
0

Lillskrutten kommer nu att sitta i egen bur tills vidare. Så det vore ju supersnällt om någon kunde höra av sig snarast! Finns nästan alltid tillgänglig här eller på mailen :-)

EmmaWq
0

*putt*

MarajLowajz
0

Synd att han inte går tillsammans med några av dina andra! Riktigt söt han är! Hoppas någon kan ta hand om han där han kan få vara med ett par äldre!

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

emmej
0

Han är bara för Söööt! :)

Här hemma har jag en riktig rangorning mellan mina hanar. Dom är som hundar allihop, så dom har fått en hane som jag köpte från zooafffären som va livrädd, lika tam som dom :) Så nu är han också som en hund och ska sitta på axeln hela tiden.

Bara älskar hans färg!!<3

MarajLowajz
0

#7 Hehe va gulligt!

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

EmmaWq
0

#7 Låter jättebra! Du skulle inte kunna tänka dig en till liten vän? Han är verkligen mysig, han däckade bredvid mig i soffan i typ en timme tidigare ikväll :-) Supertråkigt att jag måste omplacera….

emmej
0

Jag skulle gärna ta hand om honom, det enda problemet är att jag bor i Göteborg! Och jag vet ingen som ska åka mellan sthl och gbg nu snart.

Kan kolla på djurtransport

EmmaWq
0

#10 Ja, vi får kolla upp det! För i så fall får du gärna ta hand om honom! :-D

emmej
0

Han är så fruktansvärt sööt så jag tar gärna han om honom! :D

Har kollat på djurtransport och jag har inte sett någon som ska åka den sträckan ännu… Kan lägga upp en tråd där vi söker transport.

EmmaWq
0

#12 Låter super, ska kolla det! :-D

EmmaWq
0

Kan nu meddela att Eddie har hittat ett nytt, bra hem som jag tror kommer att bli jättelyckat! ^^