Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 437 ggr
Tixy
0

Våren välkomnas

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag tog jag äldsta råttan Obi och gick ut i skogen med min ena kamera, ville välkomna våren tillsammans med henne. Folk kollade konstigt på mig när det var en knöl som förflyttade sig längs mig, då hon kryper runt innanför min munkjacka när vi är ute och går. Så satte jag henne i ett träd, och tog lite bilder. Sedan hittade jag en bänk med bord, där hon fick springa runt lite. Flera stannade och kollade på oss, när vi satt där och myste. Skrattande

Tixy
0

Obi nosade runt lite på bordet, sedan kom hon på inkallning, som vanligt. Är så stolt över den lilla tjockisbullen.

Tixy
0

Självklart skulle jag ha en bild på oss tillsammans, har för få såna bilder.

Ursäkta den kassa kvalitén. Glad

CamillaS
0

ååh va sött, var det inte kallt ute?

hur har du lärt honom komma på inkallning?

och hur gammal va han när han hade lärt sig det?

etteko
0

Vad mysigt :)

Jag fnissar lite här borta, såhär ser den massiva våren ut för oss just ikväll.

cosmonita
0
Tixy
0

#3, Jag har inte haft henne sedan hon var lite, tyvärr. Men hon är tokig i sällskap, och tidigare var hon tydligen ensamråtta (bor nu med två busfrön till), så hon kom för det mesta när jag ropade på henne i början, så har jag tränat med henne, lockat på henne och sagt hennes namn, och när hon har kommit så har hon fått en massa pussar och beröm.
Det var lite småkyligt, men vi hittade faktiskt ställen där det var lä. Annars kröp hon in innanför min munkjacka. Skrattande

#4, Åh, stackare. Och jag som sitter och klagar över att det regnar här.. Fundersam

#5, Hon tackar så mycket. ;D