Hona sökes.
Söker en vuxen hona som är snäll, lugn, bra vid introduktioner och klarar flytt då jag ska ha en unge tillsammans med denna hona.
Jag ska skaffa mig en unge och vill därför ha en vuxen hona som förebild för denna unge för att senare vid Januari/Februari ha en till unge så jag har totalt 3-4 råttor.
Bor i Rättvik och kan åka relativa sträckor. Har inte haft råttor förut men är djurvan då jag har tagit hand om kaniner, marsvin, katt, hund samt andra djur.
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

synd du inte bodde i skåne.. har en jättetrevlig vuxen hona som söker nytt hem
#1 Tråkigt, men ganska långt att åka ända ner till skåne :/
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Jo iofs så finns det ju. Men kanske har en hona, fick svar från en idag och väntar på en annan persons svar men håller lite utkik :)
-Albert Einstein
Kolla med råtthjälpen :)
#5 Har kollat där men sist jag kollade så fanns det bara hanar ute som sökte nytt hem.
-Albert Einstein
#6 okej
synd att det inte var närmre, har nämligen en äldre hona som behöver nytt hem :/
cat4ever
#8 Ja jag såg det! Jättefin tjej du har. Tror hon skulle passa med dom råttorna jag får hem om ca 4 veckor. Men det är ju lång tid för en råtta att vara ensam. Två av råttorna får jag transport från stockholm, så om det skulle fungera så kan jag nog säkerligen ta henne om jag ber snällt till hon som ska ner till stockholm och hämta de andra två tjejerna.
-Albert Einstein
jo det skulle vara ett alternativ kanske… skulle dock kännas bättre att se det nya hemmet och råttorna osv. måste nog tänka på saken lite. :)
cat4ever