Namn och färghjälp!
Nu är stunden kommen då ni ska få gnugga geniknölarna lite, haha!
Jag undrar om ni kan hjälpa mig besvara den fråga vilken färg/teckning mina små bebisar är? Jag har mina "misstankar" men vill höra upp med flera, för speciellt den ljusa är jag mycket tveksam över!
Och så tar jag gärna emot namnförslag också, black/varigated/hooded? är en tjej och den ljusa en kille :)
Tack på förhand!
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

På första bilden se tjejen ut att vara svart, för att på nästa bild påminna om en choklad.
Pojken ser ut som min cinnamon pearl flicka gjorde som liten så skulle gissa på de :)

Den första skulle du behöva ta bättre bilder på, men på bilderna ser det faktiskt ut som en choklad. Om den inte är tickad? Svårt att se och bilderna lurar kanske mig lite.
Den andra tycker jag precis som #7 att den ser ut som en cinnamon pearl.
Jag kan ta bilder i dagsljus utan blixt imorgon om det hjälper nånting. Hon är inte tickad och ser svart ut live. Men jag måste onekligen hålla med er om det att hon ser ut som en choklad på några av bilderna.
Cinnamon pearl vet jag inget om så där kan jag inte uttala mig :/
Otroligt söta! <3
Tycker lillkillen ser ut som en Alfons O.o
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#10 Tack! Jag blev döförälskad vid första ögonkastet, lustigt hur det kan bli så även med djur! ^^
Alfons var faktiskt ett riktigt gulligt namn!
Jo det ser ut som cinnamon pearl.
Namn tips:
Bonus
Hittegods
Finders keepers
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Tjejen kanske kan heta Elsa, Ester eller Rut? :)

Tjejen kan heta Gräddpuss för hon ser ut att doppat munnen i grädde och killen Bullen.
#14 hahahaaha, Gräddpuss!! Klockrent