Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 1155 ggr
r8ttanz
0

nära döden upplevelse

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

det är så sjukt min råtta ramlade ner från mitt fönster (andra våningen ungäfer 6-8 meter) på kvällen en regnig dag jag sprang ut och letade hittade han vid vägen av huset åkte till vetrinären (han mådde ganska bra fast hade ont i bäcken och kunde inte röra svansen) hon sa att vi skulle komma tillbaka på måndag och vi fick med oss smärtstillande som han skulle ta . min pappa åkte till vetrinären på måndagen  för jag var dock tvungen att gå i skolan, de rönkade honom och det visade sig att han hade brutit svansen men nu ungefär 2-3 veckor senare är han nästan heelt återställd han kan röra svansen mycket inte lika mycket som sin bror förståss. men är så sjukt glad att han överlevde

beckare
0

Oj! Vilken tur! :O

r8ttanz
0

kan man verkligen säga Förvånad

YellowKiwi
0

Änglavakt FlörtOskyldig

Jinaum
0

Oj. Hur hände det om man får fråga? Så man själv inte lyckas göra ett sådant misstag eller bidrar till en sådan olycka.

AnnaRamnemark
0

som #3 säger Ängla vakt.

De var ju tur att du hittade honom och att han inte sprang iväg skadad och blev tagen av en katt eller något.

r8ttanz
0

mm för  vi har en katt också och #4 hur kan man inte bidra till att en råtta ramlar ut genom fönstret? jag var för snabb jag skulle öppna fönstrert i en sekund för att   känna om det var varmt ute tittade inte så noga  han satt i andra änden av fönstret tror jag och sen liksam hängde han sig vid kanten på fönstret och ramlade ut tror jag är inte helt säkert allt gick väldigt fort

Jinaum
0

#6 Ah. Inte allt för vanlig sak då. Mistänkte mest att du hade haft det öppet och råttan hoppat upp och halkat ned eller något.

r8ttanz
0

ok :)