Söker 2-3 råtthonor.
Hej, det är så att jag ska börja ha råttor som sällskap, Jag letar efter 2-3 honor att ha som enbart sällskap till en början och kanske i framtiden ha en liten uppfödning själv men inget planerat.
Har haft marsvin sen tidigare men fått lov att sälja dem p.g.a astma-allergi mot hö och spån. Har även haft kaniner men samma där p.g.a hö och spån. Äger 2 katter (bor hos mina föräldrar) samt en familjehund så jag är djurvan.
Jag vill helst att färgteckningen på råttorna är striped roan eller liknande men det är inget krav =) Jag vill helst ha en lite äldre råtta och en eller två ungar.
Jag finns i Dalarna.
Kan pm:a mig här eller kontakta mig via MarajLowajz@hotmail.com
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

bor du langt unna norskegrensen?
Ja, tyvärr bor jag mer än 30 mil från norska gränsen.
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

synd du inte bodde närmre skåne.. jag har en kull nu
#3 - Ja skåne är ju lite långt att åka till hehe =) Tack för svaret iallafall =)
-Albert Einstein