Ny råtta

En liten Siri kanske? heter min black husky roan tös :)
Dhara
Åh! Sötnöt!
Jag tycker det ser ut som en Minnie.
Oh, hon ser precis ut som min katt!
Metallica kanske? Eller Vincere? ("att vinna" eller nått sånt på latin) Eller Nova, har för mig att det betyder ny, nytt…
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

#4 spinner vidare lite på ditt tema:)
Ny på franska = Nouveau.
Ny på Kroatiska = Novi.
Ny på Lettiska = Jaunu.
Ny på Litauiska = Nauja.
Ny på Turskiska = Yeni.
Tyckte det blev fina namn av ett enkelt ord:)
#5 Haha, man skulle ju nästan kunna döpa en hel kull med det temat!
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Haha, den tanken slog mig också
Ratata tycker en kul med pokémon namn vore astufft :P
#4 Nova betyder väl stjärna??
Jag tycker att Ellen, Amy och Phoebe är fina namn 

Tack för alla fina förslag :D Hon fick namnet Tilly i ära åt en häst som jag stod nära som dog i tarmvred :(
smulan =)
Det första du kallar henne är hennes namn, det är vad hon kommer att lyssna efter senare…
det är därör jag istället för Niobium och Silver har Lillprumpan och Fjant
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

jane :d
zenna
zafrina
katie
sasha
heidi
makenna:)

#12… gillar ditt inlägg där… oftast hittar man ju helt andra smeknamn på gofisarna än vad man döpte dom till…hehe ;)
Men dom här kommer när jag säger dessa namn…. så dom heter nog det… sen har jag ju 4 stycken som kommer när jag säger kom skitunge…. men det är ju en annan historia
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor