Råttor iFokus

Råttor

Etikettminneslunden
Läst 1268 ggr
ivanhoe81
0

Rip lilla Timon

fick ett telefonsamtal igår från min djurvakt att han hade hittat en av mina råttor liggandes halvdöd på rygg i buren och knappt andades, åkte i förrgår och då kom han skuttandes mot dörren i buren och upp i min famn

så jag kan inte förstå vad som hade hänt på 1 dygn

kommer aldrig glöma hans glada sätt att ta godis springa till ett hörn lägga ner och komma och hämta nytt
kommer aldrig glömma de stunder vi haft ihop under de 2 månaderna han bott hos mig
kommer aldrig glömma de stunder som han slickat mina tårar då jag varit ledsen

farväl timon vila i frid

ivanhoe81
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu har jag fått en bild på lillkillen som förra ägaren har tagit och som jag fått tillåtelse att visa upp

hann aldrig ta något kort på honom själv pga att jag saknade digitalkamera

[lucke]
0

SötnosKyss

ivanhoe81
0

ja hanvar speciell buren saknar liv just nu trots att det nu bor 9 råttor i den

Mezzzanina
0

Åh vad fina han var.

Känner med dig för jag vet själv hur jag har sörjt när mina förra råttisar gått bort.

ivanhoe81
0

ja han var riktigt fin, kändes riktigt jobbigt när djurvakten ringde och sa detta speciellt då han kom som vanligt till dörren som vanligt dagen innan
trodde först att det var en annan råtta som dött då jag har en som jag tvångsmatar pga att han inte äter men nej det skulle vara den goaste av alla som skulle somna in

Saga123
0

vill ha en sån vit råtta <3

ivanhoe81
0

har en sådan vit till men han är toppörad och har mer muskler och fett på kroppen

han är en typisk albino råtta står och gungar med huvudet för att se bättre

men han är ändå ingen timon det finns ingen som kan fylla igen hålet efter honom
det är så tomt iburen nu, saknar honom, det kom ingen timon springandes mot mig idag :'(

visst kom det råttor mot mig men inget litet ljus som alltid lös upp hela buren
tror att mina andra 9 råttor saknar honom med för ingen är som de brukar vara, de är lite mer hängiga och verkar leta efter timon
alla älskade honom i den flocken, han var den som alla putsade på då han kom