Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 2154 ggr
Lamina
0

Råttbur säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ganska bra skick. Botten är lite trasig i ett hörn men det är inget som påverkar. En bit av gallret har lossnat men det är lagat med buntband och sitter säkert. Taket är avtagbart för lättare inredning och det finns en liten lucka på sidan. Lagom stor åt 2-3 råttor. Mått: 75*37*70 (H*D*B mätt inne i buren och upp till lägsta takhöjden, den är alltså lite högre) 300kr, Lägre pris vid snabb affär. Kan hämtas i Falun eller transporteras till Gävle och Borlänge* för en mindre summa. Obs, hyllplan ingår ej.

*Kan även transportera till Stockholm, Uppsala, Örebro och Västerås, men det blir lite knivigare och kräver en del planering…

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Lamina
0

Kan tillägga att jag faktiskt ska ner till sthlm (Märsta/Väsby) nu på Söndag och kan ta med buren då om någon i det området eller Uppsalaområdet är intresserad. :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

leonelle
0

Hej! Jag köper gärna buren om du har kvar den!

Jag är nybörjare här o vet inte hur man bär sig åt. Ska jag lämna ut kontaktuppgifter här?

Lamina
0

Tyvärr, den är redan såld…

//Lamina