efterlängtade lilla Cocaine ^^

Naaaw stora tassarna på lilla tåttan! <3
Diggar namnet :D
åh! Nu är jag så bäbiskär!
Du får inte visa sånna här bilder man blir ju beroende!
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
coolt namn:D haha, ser detta sianriet framför mig^^
- Vad gör du?
- Jag letar..
- efter vad??
- cocaine….
- öööhhh… okey *går där ifrån*
Haha^^
Min blogg: SweGizmo.se

Hahaha! JÄTTEFÖTTERNA! :D Så söööt!
men guuud vilka jumbo tassar! hur söt som helst ju, haha!
Små stjärnor lyser också i mörkret.

hon är hur söt som helst ^^ och jag längtar så att få åka hem från jobbet och busa lite med henne
och redan en knastermaskin :P
*namnet kommer från gruppen Nomy's låt Cocaine*
You can't spell Bitchy without Itchy

idag har jag upptäckt att hon verkligen saknar rädsla…
hade kusinens hund över ett tag idag,så hon har fått suttit i buren, men hon lyckades pressa sej ur buren, och gick och nosade på ett tänt värmeljus…vilket resulterade i svedda mårrhår >_<
och sen skulle hon hälsa på hunden 
You can't spell Bitchy without Itchy
Haha vilken sötnos! Min kille är precis likadan i sinnet.. Slänger sig bara rakt på det som verkar spännande när det är något, man märker tydligt att det inte finns någon form av reflektion hos den pojken :P
Haha låter som en av mina tjejer, alla är rädda för dammsugaren utom hon…näää hon ska liksom in och nosa i den och tycker det är asspännande när den suger in hennes morrhår xD
Haha jag kan se det framför mig
*råtta tittar in i damsugarmunstycket*
PLOFS
*råtta sugs fast i damsugarmunstycket* :D
nej men det är faktiskt en av mina mardrömar när det gäller råttor :P Är rädd att jag ska damsuga upp någon av dem (trots att jag aldrig damsuger i närheten av dom är jag ändå rädd för det :P)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
#14 det är jag med.. mamma ska alltid hålla på och dammsuga i buren och råttorna tycker att det är jätte spännande. jag vet ju att hon är jätte försiktig, men ändå sitter jag bara och väntar på ett PLOFS. som du så fint kallade det, haha.
Små stjärnor lyser också i mörkret.