Råttor iFokus

Råttor

Etikettpresentation
Läst 1567 ggr
Dramatik
0

Min nya sötnos!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var jag och valde ut en liten kille till mig. En otroligt charmig liten black varigated.

Child of the moon är namnet och han är 2½ vecka gammal (ung:P?). Gud vad jag längtar tills det är dags för honom att flytta hit.

Men nu börjar man såklart redan fundera på smeknamn, och det är helt tomt i huvudet för mig så jag tänkte att någon kanske vill hjälpa mig? Jag vill ha ett smeknamn som är lätt att säga och som passar honom, gärna kopplat till stamtavlenamnet:) Förslag?

Dramatik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till:)

chade
0

Det var mig en söt liten parvel!
varför inte bara förkorta namnet till moon? : )

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Dramatik
0

Hmm…ja, det har jag inte ens tänkt på konstigt nog:P Hehe kanske jag kunde gjort, men jag vet inte…känns inte riktigt bra på tungan om man vill kunna säga det snabbt t.ex.:)

chade
0

Nej jag tänkte samma, det är för krångligt för munnen att få fram det snabbt på ett snyggt och enkelt sätt, haha :P

Små stjärnor lyser också i mörkret.

SweGizmo
0

Chille (från Child)

Min blogg: SweGizmo.se

Jespersen
0

#5 Var vad jag tänkte föreslå :)

Vilken sötnos!

naaw
0

Jag tänkte något liknande som #5 :D

EmmaWq
0

Måns? (typ måne på svenska) :-)

Dramatik
0

Chille kanske hade funkat:) Men Måns! Han ser ju nästan ut som en liten Måns:D

Terato
0

Ja! Jag tänkte också föreslå Måns!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Dramatik
0

Then Måns it is, det kändes så rätt:D Vad kul, tack för hjälpen:)

EmmaWq
0

#11 Åh yes, vad kul att jag kunde hjälpa att namnge din sockersöta kille! ^^

Halloweencat
0

Naw så söt :D ska sj ha två systar ur den kullen :D

OttoIsTheShit
0

åh va söt han är :) blev ju tok kär

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Terato
0

Ja, han är jättesöt! Var kommer han ifrån förresten? (alltid lika nyfiken) :P

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Dramatik
0

#13 Åh, vad kul. Vilka ska du ha? En vän till mig ska ha en syster och sen vet jag en annan som ska ha en bror och en syster. Alltid kul att veta var de hamnar:)

#15 Han är från Palm`s:)

mikeiko
0

Aw vilken söt liten krabat!

Haha varför inte "Moonchild" som i The Neverending Story? xD

nyndat
0

Nej men fy vad kul, vilken otroligt söt liten kille :) Jag har tingat två flickor från den kullen. Underbara bebbar allihop, jag var där och valde mina tjejer när de var två veckor gamla. Man smälter ?

Dramatik
0

#18 Hehe, jag skickade ju dig vidare till Åsa, kul att det gick att ordna så att du fick två tjejer:)

nyndat
0

Haha, tro inte att jag kopplade att det var du XD Reagerade av någon anledning inte på länken i din signatur. Låt mig skylla på den sena timmen….

…. suck. ;)

Dramatik
0

Haha, så kan det vara. Ska du hämta dina flickor den 14:e?

nyndat
0

Jo av någon anledning blir det ofta så för undertecknade :P

Ja visst skall jag det, sedan bär det direkt av till Århus :) Kan knappt vänta! Du också, eller? Avhämtning, alltså, inte Danmark.. :P

Dramatik
0

Ja, jag hade tänkt hämta min den 14:e också. Åsa tyckte ju det kunde varit kul om alla som kunde hämtade samma dag, så kanske man sprang på varandra och fick se vilka de nya ägarna var. Det tyckte jag var ett bra förslag:)

Kanske vi springer på varandra:)

nyndat
0

Jag tycker med att det är en riktigt rolig idé, dock vet jag inte hur genomförbart det är för min del med tider och så, det brukar bli ganska tight som det är med tåg osv att passa när jag skall hem. Men man skall aldrig säga aldrig! :D Hade varit kul!

Halloweencat
0

Haert of Stone och Brown Sugar är de som ska flytta hem till mig :D

nyndat
0

Mina pluttar är Out of Time och Try a little Harder, som kommer att heta Althea och Malta hos mig ?