Mina nya råttor!
Nu är jag råttägare igen <3
Dessa söta töser från Candyland's råttuppfödning (Silverorm, Maria Lundqvist) flyttade hit idag och jag bara ääääälskar dem.
Athena är från Marias Grekiska gudar kullen och Cupcake från bakverkskullen(?).
Ursäkta den dåliga bildkvaliten, får lägga in bättre bilder senare.
Min blogg: SweGizmo.se
Det var mig ett par söta rackare!
Grattis :D
Små stjärnor lyser också i mörkret.
ja:)
Är det någon mer som har bebbar från Maria??
Ingen som kan gissa på vilken färg cockie har??
#6 De är riktigt kluriga färger..
men det vore bra om någon hade en teori… men kan tillägga till folket att foton har skickats till Zaya´s i Finland eftersom de avlar på den färgen vi tror att det är.
Ska bli väldigt intressant att ställa ut dessa goa telingar o få omdömen om dem.
Lägger upp tre bröder till din Giz, så man kan se skillnaden på dem.
# 5
hmm hon ser tickad ut på min skärm, blue agouti?
#7 Ja, fast Cockie skiftar i brunt på sidorna, det gör inte dem andra som du har:/
#9 tja, kommer vi inte fram till nåt annan kommer jag nog regga henne som det, har inget annat val liksom.. blag alltså..
från Grekiska gudar kullen??
ja, det ser du la? ;)
#13 haha nja, han ser lite blå ut på bilden nämligen^^ haha, tänkte att bilden kanske vart överexponerad.
Mina bebisar har äntligen bestämt sig för att maten som ges är bra, men bara om min sambo ger dem maten!! hahaha^^ kräsna små tussar, jag har försökt ge dem hur mycket läckerheter som helst och NEJ, inget har passat, men så fort min sambo gav dem mat så åts det med glädje. *fniss*
korvstroganof var poppis. Kladdade runt bra i det;)
Vilka sötnosar! <3 Tycker Cupcake är väldigt lik min London från huvudstadskullen…
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?