Burar SKÄNKES !!

vart finns dem ???
You can't spell Bitchy without Itchy

Dom finns i Vadstena i Östergötland
Kontakta råtthjälpen, dem är säker intresserade :D

Hon har varit i kontakt med oss på Råtthjälpen menvi lyckas inte lösa transport. :/

Hade ju helst velat att råtthjälpen skulle få dom. Men det är ju det där med transport som är problemet. Och jag måste bli av med burarna snart.

#7 kan du inte skicka dem med bussgods (heter det så?:P) till råtthjälpen då?

Skulle nog kosta multum med tanke på att träburen är så pass stor som den är :/

Ah, okej. Vad synd:(

jag är intresserad av gallerburen :) är den kvar? och vart isåfall kan den hämtas?

japp den är kvar. den finns i Vadstena i Östergötland :)

arrg! bor i göteborg.. xI lite långt då jag inte har bil, annars hade jag tagit den.

Ah okej, min mamma pluggar i borås, så hon kanske skulle kunna ta med den dit? är ju lite närmre iaf
finns träburen kvar? :) (#3)
bor i motala, så skulle gärna kunna ta den.
Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..

Japp den finns kvar. :)
går de o hämta den i bil, eller är den för stor? :)
Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..
Finns gallerburen kvar? Kontakta mig på sandratungstrom@hotmail.com om den finns kvar. Bor i Motala och är jätte intresserad!

Om man har kombi så kan det nog gå å ta den så. Jag å mamma fick in den i hennes vanliga men fick inte igen bakluckan.

#18 det gick ej att maila till dig. Men buren finns fortfarande kvar.
putt :)

Om ingen hämtar dom innan nästnästa onsdag så åker dom till sekond hand. Så vill nån ha dom gratis äre bara å höra av sig.

Så det är ingen som har tagit den än? :) trooor du at det skulle gå att få den körd till göteborg? eller sätila? hade varit underbart snällt! :D

oj kollade på Eniro nu .. lite långt för er kanske xD din mamma jobbade i borås? ja det är mycket närmare ;P ska kolla med min moder om hon kan tänka sig att köra mig dit ;) om nu buren finns kvar vill säga xD
Är den lilla buren kvar? Jag bor inte så långt ifrån så kanske är intresserad. Men skulle du kunna skicka ett par bilder på den??

Nej jag hade inte plats med dom så har kört iväg dom.