DropIn Tierp 23/10
DropIn utställning i Tierp imorgon 23 oktober. Inget krav på reg eller liknande.
Vilka ska dit? Eller vilka kom dit?
Jag och mina två små prinsar åker dit! Var på Stora Pet 1½ vecka efter att jag fått hem dem och jag tyckte det var jättekul och trevligt. Dem verkade inte speciellt besvärade utav det så detta fortsätter vi med.
Hoppas man träffar många där imorrn, om ni är där kom gärna fram o prata lite med mig som är råttnovis.
Kramen
"Din verklighet är inte Min verklighet"
Ohh… Ligger ju inte långt bort alls! Och ska du dit med kullsyskonen till mina pälsklingar blir jag ju väldigt sugen på att komma och titta! Får se om jag kan ta mig dit på nått vis…
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Så du har oxå Från "rackarns" prinsar och prinsessor?
Då måste du ju nästa komma förbi!
Btw behöver nån lift från Uppsala så åker jag igenom vid 08,45 typ =)

Jag kommer åka dit och hjälpa till!
Jag har rött hår, ganska långt(äkta rött, då, råkar vara född med det). Ni får gärna heja på mig! :)
Älskar mina stora små vänner..

Så inga råttor med dig?
Bra förslag; För att alla ska känna igen mig (för dem som bryr sig ;P) Så är jag relativt lång med kort uppsprätt hår och glasögon =)
#2 ja, prinsessan Tiana och prinsessan Kiara bor här. Ska se om jag kan. Har egentligen inte råd men man får väl ta sig. När öppnar dom då? Och vart ligger det? Alltså adress och så..?
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Gör det! Kan ju bli kul!
friskkontrollen är 9-10 o sen kör det på mellan 10-15 enligt plan. Möbeln ska tydligen vara en byggnad precis brevid järnvägen (stationen) på andra sidan än Ica/Hemköp (eller vad det nu är för nån)
Åh, tänk om jag vetat tidigare, ska ju åka igenom Tierp idag… Men jag har iofs lite bråttom och mycket att göra.. :(
Bidde inget för mig. För dåliga tågförbindelser helt enkelt, och för lite tid att planera. Men nästa gång kanske. :)
//Lamina
Hade jag kommit ihåg att det var hade jag nog åkt dit. Men jag upptäckte det igår kväll när denna tråd skapades och då var det ltie för sent för mig tyvärr. Men jag hoppas att ni som var där hade trevligt! ^^
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Jag hade inte lagt ut nån annons här och jag tror det påverkar ganska mycket hur många som kommer om det finns mycket annonser ute.
Det var en liten utställning, vi hade bara tre bord uppställda och 5 råttor anmälda denna gång.
Men ur mässynpunkt tror jag det gav rätt mycket. Det var en del barn som kom och kände och tittade på råttorna som anmälarna snällt ställde upp med att visa. Såklart lite extra stressande för råttorna men samtidigt är det ett bra sätt att se hur stresståliga de är.
Agilityn var uppskattad av besökarna, många stod och tittade på!
Jag filmade lilla Rut som var jätteduktig. Kan lägga upp den filmen här sen.
Älskar mina stora små vänner..

Det var inte många som kom. Men vi som var där hade kul (tror jag iaf)! Mina små pojkar, som vist inte var så jättesmå, fick prova på agility och nu har matte fått blodad tand. Grand prix agility nästa! Tack för en trevlig dag och längtar efter att kunna se filmerna på youtube!

Var där en snabbis och lämnad råttisar som skulle vidare.