Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1317 ggr
EmmaWq
0

En lagom bur till salu??

Kommer eventuellt förhoppningsvis att få hem en lillkille i slutet på nästa vecka, och behöver då en "introduceringsbur" som lillen kan vara i tills jag ser att de alla kommer överens :-) Det jag söker är en bur som är godkänd för typ 4-5 råttor, som då jag även har tänkt använda som semesterbur. Ska helst finnas i sthlms-området eller i närheten, och helst ligga mellan 600-800 kr! Glad

Tusen tack på förhand!

PM:a mig helst!

Afrejd
0

kolla på blocket ! ;D

EmmaWq
0

haha bra där! ;-) I have, och utbudet är inte superkul för tillfället :P Men jag håller utkik… Tänkte bara att jag förmodligen har en relativt bra chans här inne ^^

Lancia
0

Jag har endel burar jag tänkt sälja men har i nuläget varken bild eller mått på dessa. Det är flera olika storlekar på dom, finns visserligen i Norrköping men jag kommer köra upp till Sthlm antagligen nu i veckan som kommer. Jag återkommer så fort jag fixat bild och mått.

zickan
0

Jag har en bur till salu för ca 7-8 råttor. Finns i västerås. Hel, vit botten. Kan inte ta bilder och mäta förräns nästa vecka.  Gissar att den är 1 m lång, 1 m hög.
Tänkte ca 6-700 för den

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

EmmaWq
0

Okidoki, låter superbra med båda! Lägg mer än gärna upp bilder när ni kan :-)

Afrejd
0

meh zickan när jag fråga så hade du ju inga ! =(

zickan
0

#6 sorry.. kanske borde sagt till dig först. Blir mer och mer burar som kan säljas av när djur flyttas ut.

Afrejd
0

#7 lugnt. :) vi bor ju ändå grannar så nästa gång du har en bur så säg till på en gång så kan jag komma o kolla ;D

zickan
0

yes box. fast kommer mest vara större burar troligen

Afrejd
0

Ja men jag kan tänka mig de också =) ska iallfall köpa en ny bur åt mina tjejer sen =)