Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1507 ggr
[r8ttor]
0

Bur tillsalu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en bur till salu. Jag köpte den för några månader sen. Jag har använt den ca 2 månader.

Buren är som ny.

Jag ska sälja den för att jag ska köpa en furet tower.

Buren kostade 1999kr när jag köpte den och hade tänkt mig 1500kr för den.

Buren finns i Borlänge.

Lamina
0

Vad är det för mått på buren?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[r8ttor]
0

Jag vet inte måtten. Men jag kan ta måtten på buren i mån :). Men den är stor. Jag tror att den var godkännd för 7st råttor :).

Lamina
0

Är det en bra bur då? Lätt eller svår att städa? Lätt att inreda? Jag har funderat på att köpa just en såndär bur länge, men det har aldrig riktigt blivit av…

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[r8ttor]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tycker att den är svår att städa. Men den är lätt att inreda för att den är en stor lucka på frmsida.

På bilden ser du luckan.

Lamina
0

Bra med stor lucka. Jag är så less på min bur med pyttesmå luckor! Men vad är det som gör den svårstädad? Går det att lyfta av själva buren från den undre delen?

//Lamina

[r8ttor]
0

Den går att  lyfta av :).

Jag hade byggt om det lite och hade satt plåt bitar rund om den. Så plåt bitarna va lite i vägen. Men dom tar jag bort :P.

Lamina
0

Hmm… Då tror jag nog inte den kan vara mer svårstädad än den jag har nu. Har en del ideer om hur man kanske skulle kunna göra det lättare. Ska bli kul att se om det funkar. Men antar att den inte finns tillgänglig förens du köpt din nya bur..?

//Lamina

[r8ttor]
0

Jag har min gamla bur jag kan ha dom i så länge :).

Lamina
0

Ok, men jag ska ju ändå till dig närmare slutet av månaden. Men tror du den går in i en bil eller?

//Lamina

[r8ttor]
0

Den går och skruva isär, då får den plats i bilen :).

Lamina
0

Perfekt! It's taken! :D

//Lamina

Grodan
0

Den där buren ser trevlig ut, vad är det för märke? (Tänkte att jag kunde kolla efter den via zoobutik eldyl, för hopskruvningsbara burar är alltid intressant.)

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Lamina
0

Finns på kattlycka, Kombo Gnagare/Fågel. Tror att det är samma iaf. :)

//Lamina

Lamina
0

Fast tja, dörren ser mindre ut på r8ttors (Min! :D) och gallret i "botten" (under själva buren) ser ut att sitta lite högre…

//Lamina

Grodan
0

Stämmer, ser ut som den buren.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️