Söker mer info
Jag har tagit över lite råttor. Den information jag fått var inte så mycket. Kanske går att leta upp mer?
Flesta kommer ifrån malin i göteborg. Förre ägaren blev blåst på att få mer information som de flesta verkar ha blivit från den personen.
Men kanske någon har mer information till mig om kanske kull tråd, stamtavla, ev syskon?
Vet att det ligger flera kulltrådar här inne från malin och många verkar kunna stämma på dessa råttor. Kanske viftar lite i luften just nu, men vore kul att få ut mer information.
Honor:
Svartögd siames dumbo född okt 09
svart ögd siames dumbo född dec 09
Hanar
siames sp född juli 09
pearl mm född okt 09
russian blue hooded dumbo född aug 09
svart ögd siames dumbo född dec 09
Jag har tre st från Malin, Som ska vara födda runt dom datumen du skrivit ut.
Har du några bilder på dom? Det brukar ju vara ganska lätt att se på hennes råttor om dom är syskon ;)
andra
Jag vet att Zickan, genom Råtthjälpen, tagit in flera råttor ganska nyligen som ursprungligen kommer från Malin. Verkar vara samma färger och datum! Jag vet inte om hon vet mer om föräldrarna men det bör ju vara syskon till dina iaf!
Värt att fråga kanske!
Annars tror jag inte någon fått ut någon information om Malins råttor.. Tyvärr.

Försökte skriva till dig men fick inget svar..
Jag har stamtavla på siameserna så du kan ju skriva om du vill :)

Ingen av dom ser ut vara släkt med några av mina :/ Men kan inte se bilden på andra honan så har du glömt pearlen :P
Men det var en tjej i karlstad som tog över en del av Malins råttor och födde upp lite, vet inte om hon håller på längre, men hon kanske har någon stamtavla, hon hade ju endel siameser iallafall..

#stamtavla på siameserna har jag. Då ena kullen är född 25 sep (om jag minns rätt i huvudet :) och andra kullen är född 13 januari :) Så det kan hon få av mig. Funderar lite över pearlen också. Hade en hane som föddes i sep 09, pearl downunder.