Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 260 ggr
KickanW
0

Transporthjälp sökes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. Jag har köpt två råttbebisar i Malmö och de är leveransfärdiga i mitten/slutet av mars.

Jag behöver få dem fraktade till Gävle/Hudiksvall/Sundsvall. Är det någon som ska åka den resan då?

Självklart kommer jag ersätta den personen. Det skulle vara så snällt :)

Om någon åker en bit av den vägen får ni också gärna höra av er. Malmö-Stockholm eller Stockholm-Gävle kanske?

Antingen skriver ni PM, svarar här eller mailar mig på kickanwicksell@gmail.com

MVH Kristina

Ninja
0

Den 10:e/11:e mars kommer jag åka sthlm-gävle.. Men det kanske blir för tidigt?

KickanW
0

Ja, då är de bara 4 veckor. Det är lite för tidigt… Tyvärr :(

Ninja
0

Okej, tråkigt. :/

Ninja
0

Ett tips: annonsera inne på mus i fokus också! Fler perosner ser det, och det är ganska många där som reser lite hit och dit över hela landet tycker jag det verkar som. :)

KickanW
0

Tack, det ska jag göra!

Bullerbytjejen
0

haha är du här å letar också .-P

Har inte fått tag i kussen än, men jag tjoar när jag vet.

KickanW
0

Det råkar inte vara någon som ska på Råtthjälpens årsmöte? Det är i Stockholm den 17:de och jag har fixat skjuts åt mina småttingar den 18:de så det vore ju perfekt :)

Stj3rnfallet
0

Jag brukar ju åka mellan Kiruna-Malmö och sedan Malmö-Kiruna med tåg, men tyvärr så ska inte jag åka dit i Mars vad jag vet =/ Annars hade jag mer än gärna hjälpt dig!=) Mitt tåg från Sthlm går alltid förbi Gävle, så det är synd bara att jag inte kan hjälpa dig..

KickanW
0

Ja, det var himla typiskt. Säg till om det ändras! Du råkar inte känna någon annan som också brukar åka den sträckan?

KickanW
0
KickanW
0

*putt* Börjar bli desperat nu :(