Transporthjälp sökes!
Hej. Jag har köpt två råttbebisar i Malmö och de är leveransfärdiga i mitten/slutet av mars.
Jag behöver få dem fraktade till Gävle/Hudiksvall/Sundsvall. Är det någon som ska åka den resan då?
Självklart kommer jag ersätta den personen. Det skulle vara så snällt :)
Om någon åker en bit av den vägen får ni också gärna höra av er. Malmö-Stockholm eller Stockholm-Gävle kanske?
Antingen skriver ni PM, svarar här eller mailar mig på kickanwicksell@gmail.com
MVH Kristina
Den 10:e/11:e mars kommer jag åka sthlm-gävle.. Men det kanske blir för tidigt?
Ja, då är de bara 4 veckor. Det är lite för tidigt… Tyvärr :(
Okej, tråkigt. :/
Ett tips: annonsera inne på mus i fokus också! Fler perosner ser det, och det är ganska många där som reser lite hit och dit över hela landet tycker jag det verkar som. :)
Tack, det ska jag göra!
haha är du här å letar också .-P
Har inte fått tag i kussen än, men jag tjoar när jag vet.
Det råkar inte vara någon som ska på Råtthjälpens årsmöte? Det är i Stockholm den 17:de och jag har fixat skjuts åt mina småttingar den 18:de så det vore ju perfekt :)
Jag brukar ju åka mellan Kiruna-Malmö och sedan Malmö-Kiruna med tåg, men tyvärr så ska inte jag åka dit i Mars vad jag vet =/ Annars hade jag mer än gärna hjälpt dig!=) Mitt tåg från Sthlm går alltid förbi Gävle, så det är synd bara att jag inte kan hjälpa dig..
Ja, det var himla typiskt. Säg till om det ändras! Du råkar inte känna någon annan som också brukar åka den sträckan?
*putt*
*putt* Börjar bli desperat nu :(