Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1468 ggr
Elshira
0

Söker råttbebisar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu står det tyvärr tomt här hemma i råttburen, och alla saknar de små söta knastrande pälsbollarna.

Så nu söker jag två (eller ev 3 om de ändå "hör ihop") yngre råttor (max 3 månader~) då jag vill vara med från början så att säga. Honor är första prioritering, men dyker det upp ett par supergoa hanar är det klart jag inte tackar nej!

Är det någon/några väldigt fina honor och uppfödaren tycker det skulle vara lämpligt att ta ungar på någon av dem i framtiden så är det något jag gärna gör. Är relativt påläst även om uppfödning, men givetvis behöver jag lite stöd från uppfödaren också.

Alla färger utom slät svart och brun önskas (är de teckande med ganska så mycket vitt går även det mörkare färgerna bra).

Råttorna ska helst finnas innom 5-10 mil från Uppsala (kan även ta mig till stockholm central, samt Västerås eller liknande med bussar från Uppsala), eller att transport går att ordna dit utan problem.

Dvs jag är inte intresserad av råttor från t.ex Göteborg då det är för långt för mig ifall att det inte klickar, och vill då inte kämpa som en "idiot" för att kunna få hem dem igen om det nu skulle kännas nödvändigt.

Jag har för övrigt haft råttor i ca 1.5 år och är påläst om "vardagsrutiner" vad det gäller råttor.

Så har du några leveransklara bebisar, eller bebisar på G som kan tänkas passa så vore jag överlycklig!

R.I.P Lilla My

Hakuna matata!

[r8ttor]
0

Jag har en kull nu :). Dom är födda den 8/9-10. Jag har bara honor kvar. Men jag bor i Dalarna. Jag har en tråd om kullen. Den heter huvudstadskullen :).

zickan
0

Jag har kull på g. Även 3 killar och 3 tjejer här på jourhem från råtthjälpen. De är iof ca 4 mån. Men väldigt goa och behöver hem.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.