Furet Tower säljes i aug
Jag tänker sälja min Furet Tower i augusti (då mina semesterråttor flyttar hem igen) eftersom jag inte behöver en så stor bur längre.
Säljes utan tillbehör för 2000 kr eller bud. Finns i Sthlm, västerort.
Frågor kan tas här i tråden, men intresseanmälan tas gärna via PM. Jag har inte hela ihopbyggd för tillfället, så jag lånade en bild på hur den ser ut. Det är alltså modellen med grå bottnar och mörkgrönt galler. Mått: 80 x 75 x 161 cm

Nu har de flyttat!
Nytt pris: **1500:- eller bud
**
är den kvar runt 25 aug så vet jag en som garanterat köper
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Vem?

Putt 
#3 Zickan själv antar jag? Så som jag tolkade det hela :P

#5 Tror jag inte, eftersom hon själv sålt en/försökt sälja en Furet Tower..
Hon var iaf intresserad av en annan bur, i en annan tråd..

Okej!

Putteliputt! Buren finns fortfarande kvar..
Ligger priset fortfarande på 1500?

#10 Ja! Intresserad?
Yes, men måste få moppen såld först…

#12 Hör av dig när du får det då :)

Det närmar sig löning ;)
Någon som är intresserad?
Är dom lättstädade såna där burar? menar är bottenvåningarna lätta att ta ut?
Bottenlådorna tas inte ut, du monterar isär buren för att få lös bottnarna
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Okej så när man städar buren är det bästa att montera isär den? eller finns det något enklare sätt? hade nämnligen en liknande bur (möjligtvis lite jobbigare) förut som man var tvungen att montera isär och det blev väldigt jobbigt att göra hela tiden man var tvungen att göra rent! finns det någon enklare genväg till det kanske? hehe
Jag lyfter bara bort gallret som på en vanlig gallerbur med en sån botten låda. Och lyfter ur botten. ^^ Tycker inte det är så jobbigt.
Har två Furet Tower själv.
jag har också en sådan bur dem går att städa jag månterar aldrig ner min när jag städar den iaf, men ska köpa n ny och sälja denna
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism
Okej det låter ju helt okej faktiskt! jag är kanske intresserad då! beror på om jag får min lägenhet såld snart så jag får in lite pengar. kan meddela i morgon om det. Om den nu finns kvar fortfarande?
kostar den fortfarande 1500 :-, är fräsch, går att ta isär å få in i en volvo v40 så kan ja köpa den imorn om du har tid =) är i sthlm
vet inte hur stor buren e exakt men den borde väl gå att få in i en volvo :)
Jag kommer inte kunna ta mig in i sthlm i morgon för jag ska vara hela dagen i västerås. men jag bor i uppsala så det borde inte vara allt för stora problem. bara jag hittar någon med bil som kan skjutsa =) men jag kommer inte tillbaka hit förns måndag men jag kan ändå ge dig svar väldigt fort.

Putt putt, buren finns fortfarande kvar!
Förlåt att jag inte har hört av mig men han som var intresserad av min lägenhet hörde aldrig av sig så jag har tyvärr inte pengar för att köpa buren just nu! hoppas du hittar någon annan köpare snart!
Åhh den är ju jättefin! Ska tjata lite på min sambo :) hihi. Vart i Sthlm finns du? Bor själv i Sthlm. Finns det några skavanker på den för övrigt?
Jag vill köpa buren och kan komma och hämta den i veckan när det passar dig. Men vill gärna se nån bild på den.
Antar att du har den kvar, då det inte har utvecklats så mycket här i forumet.. Bor också i sthlm, skulle du kunna tänka dig att sälja den för typ 1500 vid snabb affär?? :-)
Tyvärr så hann jag före :P ska hämta den på söndag :D
Attans då! :P Jaja, kan ju alltid falla tillbaka på blocket ;-)

Buren är såld nu! :)