Snart dumbobebisar
Snart blir jag ägare till två underbart söta dumboråttor=)….det är två små söta killar=)
Grattis :)
^_^ / Martiina
Så kul ! :)
oj, råkade göra dubbel inlägg…
tackar=)
Roligt, lycka till med dem! :D
Min blogg; http://www.nattstad.se/Varganess
Nu har de kommit, =) så underbart söta och goa, en är blue dubbelrex (hans morrhår är så rexade att de står helt in mot munnen) och dumbo, den andra är en mink hooded missmarked dumbo med pungfläckar, även han en sötnos=) jag råkade köpa en riktigt stor bur för dessa små… =)
#6 Bilder :D
det är de enda bilderna jag har nu=) :D
Så söta :'D
tror jag dog en smula där :) Så himla fina ^^ och jag gillar stenhårt namnen!!
^_^ / Martiina
tack! Jag har varit överlycklig, men sen tog det stopp, min pojkvän tål inte råttorna, så jag måste nu sälja de snabbt med bur….:( skit ….:(…… buren och pojkarna MÅSTE få ett bra hem….
Allt för 800 kr….:(
# 17 Vad tråkigt. Hoppas du hittar ett bra hem till dom.
Släng ut pojkvännen och säg åt honom att komma tillbaka om tre år.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
hehe , ja tro mig jag vill,….
Men då är det ju inget snack om saken… han packar.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
nej, tyvärr är det som det ser ut nu, jag försöker fortfarande hitta hem åt de….
uch vad trist:(
Min blogg: SweGizmo.se
ja verkligen, ingen som känner sig manad? Buren är helt ny en jättefin bur och de små tottisarna är helt underbara
jag skulle såå gärna vilja ta dom.. men jag tror dock inte att jag får :(
#25, okej men kolla gärna =)
#26 jag har visat dom för min mamma, och hon tyckte dom var underbart söta. jag hoppas att jag får … :-)
ja jag håller tummarna, när vet du besked och vart bor du ? ;) mvh
#28 Ja du.. kanske aldrig ? :p Nej men .. jag bor i stockholm