Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1484 ggr
rattorifokus
0

söker råttor

hejhej,

har länge funderat på råttor, ska nu börja studera i sthlm och tänkte ordna hem lite sällskapsliv till lghten - med svans.

Min mamma har råttfobi varför jag gärna skulle skaffa några tecknade råttor, eller råttor som mer ser .."snälla" ut.. tänker mig att hon skulle ha lättare att se ngt mer hamster-likt än en helbrun t.ex. - vill gärna kunna ta m dom hem över jul o så.
Annars bryr jag mig inte om stamtavlor/dumbo/etc.. vill ha trevliga, sociala djur som vill vara med och som går att ha med (gärna både hemma o ute).

Tycker det finns för-och nackdelar både med att ta över råttor (vuxna, omplacerings) och med att ha dem som egna sedan de är ungar, så båda delar är intressant.
Vill helst kunna hälsa på råttorna innan jag bestämmer mig, se att det känns bra, så stockholms området är mest intressant.

hm…ngt mer?.. är 23 år, har inte haft råttor förut däremot mkt andra djur i famlijen (hundar, fiskar, ödlor, fåglar…) ..och ja, jag är väl en helt trevlig människa, sådär, som folk nu är

mvh/ Fanny
(mail: flistherby@hotmail.com)

Afrejd
0

Här på min Hemsida kan du se några som är till salu.

zickan
0

Kolla in ratthjalpen.se sitter just nu flera unga råttor inne som söker nytt hem. Även en hög äldre råttisar finns det med :-D.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[rightPAW]
0

Jag har två underbara killar som jag måste omplacera, maila mig på sabinapettersson@hotmail.com så får du mer info :)