Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 870 ggr
Fridoliin
0

2 pojkar säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
  • Födelsedatum: Runt den 11 December 2009

• Färg, teckning och hårlag: Dom är roan av något slag, har ingen koll på färger. Släthårigaköpte dom när de var 5 veckor tror jag.

• Kullstorlek vid födsel och vid avvänjning: okänt

• Faderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning: okänt

• Moderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning: okänt

• Syfte med parningen eller om det är omplacering, anlednin: Köpte dom från djuraffären.

• Ursprung- vilken uppfödare eller vilket zoo:  Djuraffären i kalmar.

• Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc:  Båda råttorna är trevliga och lätthanterade. Tantor gillar att springa runt i rummet och sitter helst inte still. Liten är dock väldigt mysig och sitter gärna under tröjan och gosar, han tycker också om att bli kliad på ryggen. Vet inte hur dom är vid introduserin med tanke på att detta är mina först råttor och ingen flockmedlem har tillkommit eller försvunnit.  

• Pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klub: Ej reggade. 100:-/st

• Ort där råttan/råttorna finns: Kalmar/torsås

• Telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus): frida.jonsson@mail.kalmar.se. PM'a om ni är intresserade så kan man ta vidare info via mail.

• OM ANNONSEN SKA VARA LÅST ELLER INTE: Ej låst

Ser gärna att råttorna kommer till samma hem. Och vill ha kontakt med köparen med info och bilder fram till den dag då råttorna inte finns mer.

Säljer också en bur. (ska ta måtten när jag är hemma) + en 55l påse med Toa-lätt.

Bilder på råttorna finns på en annan dator. 

Finns även några bäbisbilder om så önskas.

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.