Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 3612 ggr
Snooze
0

Råttuppfödare i Värmland?

Hej.

Jag planerar på att skaffa mig ett par råttor i framtiden. Har redan haft 5 stycken sammanlagt men har nu tagit en liten paus ifrån det och fixat till livet lite.

Jag har försökt hitta uppfödare här i Värmland men kom inte upp med något resultat.

Vill helst ha Dumbo råttor men så länge dom kommer från en bra uppfödare spelar det ingen större roll.

Tack på förhand (:

zickan
0

känner inte till någon i värmland. på r8wiki står en del och här på rif så finns en liten lista uppfödare, även på srs hemsida.

Gävle är inte så långt bort och däråt finns shannaras, ladugårdens. Jag finns i västerås och är inriktad på dumbo.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Verra
0

Jag finns i Strängnäs, med flera vänner i värmland som åker fram och tillbaka då och då, som råttorna kan åka med!

Min uppfödning är inriktad på temperament och hälsa. Inte på färg och utseende då det enligt min mening inte är lika viktigt.
Kommer ha några kullar under sommaren/hösten med bla blue, black, mink, agouti och cinnamon mfl. Dumbo, toppörat, slätt och rexat :) Om allt går som planerat dvs.

Har iof massor av intresseanmälningar men jag väljer alltid de bästa tänkbara hemmet till råttorna.

Snooze
0

Okie, det låter jätte bra :D

Måste först flytta ifrån min fd sambo till egen lägenhet först och skaffa mig en stor bur.

Men jag vill inte bara ha en utan gärna minst 2.

Temperament och hälsa är viktigast för mig också.

Verra
0

Ja, det ska minst vara två! :)

jesuislinn
0

#Verra

Har du någon planerad eller aktuell kull just nu? :)
Bor också i Värmland men är titt som tätt i Stockholm och hälsar på.

Verra
0

#5 Ja, kommer 3 kullar nu i höst om allt blir som jag hoppas.
Jag är så sällan inne på iFokus så det  är lättare att nå mig via mail/msn: super_verra@hotmail.com

Terato
0

Ett tips är att även kolla lite på annonser på vuxna råttor. En person har tre råttor på annons nu här på RiF som bor i Värmland. De verkar vara jättetrevliga.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se