Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 1730 ggr
Terato
0

Stora Pet, den 4 September 2010

Insåg att det inte ligger någon annons ute här!

Datum: 2010-09-04 Anmälan senast: 2010-08-19
Plats: Kallhäll folkets hus, Stockholm
Friskkontroll: 08:15-09:30
Bedömning: 10:00 - framåt
Arrangör: SRS-riks

Klasser & Domare:
PetClass #1: Sari Kallio, Finland (Seniorer) & Astrid Bergman (Juniorer)
PetClass #2: Tellu Sonne, Finland (Seniorer) & Tiina Holmstedt (Juniorer)
Standard: Saija Forsström, Finland
Agility A&B: Johanna Ivarsson

Utställningsansvarig: Styrelsen

Anmälningar skickas till:
Johanna Ivarsson
Banvägen 8, 763 43 Hallstavik
Mobiltelefon: 0701317424 (Vanliga telefonsamtal fungerar ej men sms fungerar)
Hemtelefon: 017515012, (Fungerar under dagtid, kvällstid kan telefonen vara avlagd)

OBS! Alla anmälningar skickas senast idag, 19/8, använd enbart vanlig postgång enligt ovanstående adress. Alla brev ska alltså vara poststämplade idag.

Övrig info: Då utlänska domare dömer på utställningen vill vi göra er uppmärksamma på att anmälningsavgiften är 40 kr/råtta i samtliga klasser. Från och med 6:e råttan per klass är avgiften 20 kr/råtta.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Terato
0

OBS! Tidigare har det varit Potku som tagit emot anmälningarna inför Stora Pet men nu är det alltså Johanna Ivarsson som tar hand om den biten.

De som redan skickat in anmälningar till Potku Holmstedt(före den 18:e Augusti) behöver inte skicka till Johanna. Resten skall skicka sina till Johanna.

Sista anmälningsdag imorgon, Torsdagen den 19 Augusti 2010.

teratos.r8or.se

senara
0

Det står ju på SRS att man ska skicka anmälningarna till Potku!?

senara
0

Förlåt, missade att du hunnit skriva. Då var det inget :)

Terato
0

Jag vet, har tyvärr svårt att få tag i webmastern för hemsidan men det är den här informationen som gäller!

teratos.r8or.se

zickan
0

Måste bara fråga. Får man maila in anmälningarna till johanna nu när mailen skrivs ut?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Terato
0

Jag har sämst koll på denna jord, tror jag.

Det bästa är att kontakta Johanna ang. alla frågor om anmälningar. Jag kommer inte att kolla mailen och RiF så mkt då jag är sjuk och inte orkar sitta här nå längre stunder.

teratos.r8or.se

zickan
0

#6 helt förståligt

MangoMelon
0

#0 vill bara påpeka att Sari heter Sari, inte Saari :)

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

zyrsan
0

Sådant här kan göra mig ganska frustrerad faktiskt. På hemsidan står det sista anmälning 15 aug. När 15 aug passerade under min semester insåg jag att, ok. det blir ingen Stora Pet. Nu när jag är hemma från semestern (30 min sedan - aptrött) inser jag att sista anmälan är IDAG. (Även om kalendern på SRS hemsida fortfarande säger sistan anmälan den 15:e, men nu på förstasidan har det dykt upp 19:e).

Min hjärna stängde ju av möjligheter att kolla resa, boende, ekonomi etc. efter det att den 15e passerade.

Ja, nu är jag lite gnällig faktiskt. Men det kommer med sömnbrist och att sitta ihopknycklad i en bil i 6 timmar..Skrikandes

*mutter mutter*

Terato
0

Jag har ingen aning om varför datumet har ändrats. Men man sätter ju ett datum för arrangerarnas skull. För att den som sitter och skriver programmet ska ha gott om tid på sig.

Ibland kan det kanske vara så att den som skriver programmet tar ett beslut om att förlänga sista anmälningsdatum. Längre datum kan ju innebära fler besökare och känner man att man har den tiden så kan man bestämma att man förlänger datum. Det kan även bero på att tidningen blev sen den här gången och att man velat ge medlemmarna mer tid att anmäla.

Nu har jag förresten svar ang. det här med anmälningar via mail. Och svaret är nej, inga anmälningar kan göras via mail då Johanna har strul med sitt internet så jag plockar för säkerhets skull bort mailadressen där uppe.

OBS! Alla anmälningar skickas senast idag, 19/8, använd enbart vanlig postgång enligt ovanstående adress. Alla brev ska alltså vara poststämplade idag.

teratos.r8or.se

Terato
0

Johanna hälsar också att nya medlemmar som är osäkra på hur man anmäler hemskt gärna får ringa henne för frågor och att det i så fall går att göra en anmälan direkt via telefon.

teratos.r8or.se

Zakaraa
0

Hade gärna vetat delta men jag upptäckte att det är samma datum som jag ställer mina hundar på hunduts *suck* Det får väll bli nästa år istället

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

zickan
0

Jag har skickat in till både potku och postat till johanna i dag. Vet inte om förre kommit fram så dumt att chansa :-P.
Men får hoppas att brevbäraren inte tömde för tidigt i dag. Kom till lådan vid 15.50. Haft strul på jobbet och annat. Varit lite svårt att komma ifrån :-/

Terato
0

Det l?ser sig! Ring Johanna p? m?ndag om du ?r os?ker.

teratos.r8or.se