stora pet-koll?
Någon som vet något om Stora Pet? Har semester-slarvat bort HR och på hemsidan finns inte så mycket info..
Vem dömer?

Stora Pet är demn 4:e september, sista anm.datum är den 15 augusti.
40 SEK/Klass pga utlänska domare. I annonsen för augustinumret för HR (som vi håller på att sätta ihop nu) står det bara "se hemsidan för aktuella domare", men jag som webmaster har inte fått någon information. Står bara att det är finska domare och dubbla PET-klasser.
Saija forsström och tellu sonne är två av de finska domarna, sedan verkar tina jr vara med och dömma. agility är johanna ivarsson.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Ah! intressanta domare men vem är tina jr? Jag funderar på att anmäla några stycken, då jag åker tåg blir det inte många. standarddomare? gissar på Gail elr Potku..
Vet ni om man kan maila Potku? Det brukar ju gå bra fast man vet aldrig..
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

Standard är Johan Lenkel.
Saari och Tellu dömer seniorer i Pet, Astrid och Tiina dömer juniorer. Vem Tina jr är har jag inte heller nån aning om.
ingen aning. fick det berättat för mig. lär ha misstagit vad den personen sa helt enkelt :-P..
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Vilka bra domare de fick till! intressanta.
Zickan, du kanske misstog de olika Tiinorna som nämns. :) Dock har man ju inte koll på vad de finska domarna heter så då frågade jag. Det kanske var en ny. :)
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

Det ser ut att bli fyra grabs och två bruttor från västergötland som kommer.