Råttor iFokus

Råttor

Etikett: minneslunden
Läst 3878 ggr
[kattsson]
0

Fladdermus (Känsliga Varnas)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är så sorligt. Visst det är ingen råtta men det är ett liv.

Var upp till vinden för att fånga lite bilder på 2 st Fladdermöss vi har här hemma, Dock tog min bror med sig håven, men jag trodde seriöst inte att det skulle gå att fånga dem Rynkar på näsan

Men min bror stod och vifta med håven och PANG sa det så låg en av dem på backen och skrek, Jag var ju duktig att jag inte fatta det så tog bild då den låg där sedan gick vi ner och jag titta på bilderna, Jo vingen var av. Det var bara upp igen och hämta ner stackarn för att avliva.

Nu har vi bara en fladdermus kvar som lever uppe på vinden.

Det smärtar så mycket över vad som hänt idag, vet snart inte vart jag ska ta vägen Gråter

Lägger ut en bild för er som vill se.
Men det är för sorligt Gråter

R.I.P. Kära Fladdermus Gråter

[RussinsMusli]
0

Åh vila i frid vackra varelse <3

RatLover98
0

GråterR.I.P <33

[kattsson]
0

Kommer säkert drömma en massa mardrömmar om detta resten av livet Gråter

BandiitQueen
0

Åh vad tråkigt att det blev så illa.. Nu får den sova i frid!
Tröstkramar till dig kattsson!

^_^ / Martiina

[kattsson]
0

Tackar. Jag hoppas att den andra finner en ny Partner ganska snart, synd att den är ensam nu Gråter

AnnaRamnemark
0

Usch stackarn, de måste gjort ont. Men den var väldigt söt ändå. Men du ska se snart så finner den andra en kompis =)

Vila i frid lilla fladdermus

SweGizmo
0

Stackars fladdermus:/ Varför ha med sig en håv upp i över huvud taget?????? Tycker du ska pika din bror!

Min blogg: SweGizmo.se

antidote
0

kanske sätta en liten varning om att det är ett dött djur det handlar om. vila i frid lilla vän <3

Terato
0

Jag skrev in en varning i rubriken nu!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

[kattsson]
0

Jag trodde seriöst att han inte skulle lyckas fånga någon :(

Jag har läst lite om dem, Det är tydligen en långörad fladdermus, Vanliga och bor i uppe på vindar eller träd och konstigt nog använder dom sig inte av eko-ljud, vilket jag tror att därför det blev som det blev, Min bror viffta med håven men fladdermusen åkte rakt in i stålkanten på håven. Den kände nog inte av att något var där helt enkelt och det viste vi inte om heller att de inte använder sig av eko-ljud.

Det är bara en tanke på vad som hände då min bror inte fångade den utan att det sa pang bara sedan låg den där och skrek :/

Jag säger bara att det är ingens fel att detta hände, det var väll bara ödet att det blev som det blev.

Tråkigt och sorligt Gråter

Hellah-K
0

Jo, de e ju din brorsas fel, vrf ta med en håv och börja vifta med den överhuvudtaget??
Stackars fladdermus<3

[kattsson]
0

Jo visst men under min upp växt har jag lärt mig något, och det är att man inte ska hålla på och skylla på någon det löser ändå ingenting, Onödigt.

Alla vi har gjort fel och tror ni inte att han själv mår dåligt över det här som hänt?

[rightPAW]
0

Stackars lilla krake :( Bra att du gick upp igen iallafall, finns gott om folk som bara skulle låtit stackarn ligga.

[kattsson]
0

Uff det hade jag absolut inte klarat av. Det var bara för stackarns bästa att få somna in  Gråter

SweGizmo
0

#11 you make the point.

Det var det jag undrade också.

Min blogg: SweGizmo.se