Jenna söker HöstFlört
Som många vet hade jag tänkt Para Jenna och Remi men eftersom han är ung och borde vänta tills han blivit äldre så söker Jenna en annan flörtkompis till November.
Jenna finns i Bollnäs 
Jenna söker en kille som har dumboöron, Gärna Blue eller Agouti. Men temperament och hälsa går först 
Syfte med Parningen:
Jag vill få fram så snälla och friska råttor som möjligt med bra temperament och som går bra i flock.
Föra vidare Gener från Jenna då hon är otroligt snäll och påhittig av sig. Sen vill jag självklart ha 1-3 Ungar kvar från henne.
Namn: Jenna
Född: 12/12-2009
Uppfödare: Köpt privat
Färg/Teckning: Agouti variegated
**Päls: Slät
Örontyp: Toppörad
Vikt: 296 Gram
Kullar: 0
**
Eftersom jag har haft jenna sedan hon hade det svårt, vägde 26 Gram och var 4 veckor så har hon haft sina perioder med sin vikt, Alltså att den varierar mycket upp och ner.
Så detta är inte helt säkert fören i November då det har närmat sig mot parningen.
Förutom det är hon framåt och är rätt påhittig och busig, Alltid kul att komma ifrån buren när ingen ser
Hon har bra Temperament och går mycket bra i flock och har inte varit sjuk någon gång heller.
Eftersom hon inte har stamtavla så är det lite svårt att se bakåt i hennes generation, men har kontakt med några av hennes syskon så jag vet hur de funkar med flocken och allmänt om dem.
Om Jenna Ökar lite mer i vikt och gärna står kvar där istället för att rasa ner i vikt, så vill hon hitta en partner.
Länken till Jenna och Remi om någon vill se.

Jag har en agouti dumbo här hemma som jag vill para, men måste prata lite mer med hans uppfödare först
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna
Okej låter spännande :) Jag hoppas bara att Jenna blir bättre i vikten så hon klarar av att få bebbar :)
#1 Jag använder Knight för tillfället i hans andra kull, så jag ser inga problem i varför Sire inte skulle kunna användas. Dock så är det jag som håller i Lindas linjer nu, så jag håller stenkoll på vem som paras med vad.. För att försöka få någon ordning på alltihop :)
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se