Avgår med omedelbar verkan
Precis som rubriken aäger kommer jag att avgå som Sajtvärd med omedelbar verkan.
Jag är trött på sandlådementalitet och behöva vara finkänslig i varje situation. Jag är trött på att hela tiden få skit, bli huggen i ryggen och få mail till min privat email. Jag är inte mer än en människa men många anser att jag ska vara felfri och fullständigt på just deras sida.
Nu är det så att allt är inte svart eller vitt.
Min lust till råttvärlden är lika med noll just med allt hyckleri. Kommer även lägga ner min uppfödning (till mångas glädje) då folk tror jag vanvårdar och avlivar mina råttor som hobby istället. Nog om det nu.
Till mitt team vill jag bara säga Tack för att ni stöttat mig. Även om det känns vemodigt så blir detta bäst. Det är slut nu med tårar, frustration och få folk att begripa sånt som är uppenbart.
Till dom medlemmar/råttägare/ni andra som trott på mig och trots alla stormar fört denna sida framåt;
Fortsätt , sprid era kunskaper och fortsätt vara aktiva. Våra råttor behöver ett forum där dom kan höras och få sin status och livskvalite'e förbättrad. Nyblivna råttägare kan behöva råd, ja det finns så många skäl till att ni ska fortsätta.
Till alla er nya, denna sida är inte så hemsk som många flammers och spammers vill få er och tro. Dom flesta här inne är ödmjuka råttägare som gärna delar med sig. Ge det en chans.
Till sist undrar ni säkert vem som blir er nya Sajtvärd? Det är inte klart än utan kommer annonseras när det är färdigt.
Tack för den här tiden och tack för mig.
Fast ni slipper inte mig riktigt än utan jag blir kvar som moderator ett tag till innan jag kliver av scenen
//Mia & råttorna
Finns nog inga värre backstabbers än i råttvärlden. Trist. :/
/Karoline.
Riktigt tråkigt att det ska bli så här,
men jag förstår varför, så mke skit som du fått..
Vad tråkigt :( Förstår att det inte varit lätt :(
Har inte varit på forumet så länge (har inte ens fått mina första råttor än) men jag tycker du har gjort ett jättebra jobb med det, det ska du ha en stor eloge för. det är synd att det blev såhär men de månader jag varit här har du gjort ett enormt bra jobb, och förtjänar inte all den skit som folk skriver.
<3 kram till dig mia
Känner inte dig, är nyråttägare, men förstår dig såå väl ..
Jag kan inte mkt om råttor, men är villig att lära mig allt, tycker därför att de är såå bra med denna sida, (har varit här o läst innan jag skaffade råttor) men samtidigt såå trist att få läsa en massa .. strunt .. av människor, som bara kastar smuts, istället för att fråga .. värför .. ?!
Tack, att du kämpat ända hit ..
kram

Synd att du väljer att sluta, men jag förstår dig. Vet själv hur det kan vara inom djurvärlden (det är inte ett dugg bättre i hundvärlden) och vet även hur mycket skit man kan få ta som Sajtvärd.
Du har gjort ett toppen jobb med sajten!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Säger som föregående skribent - du har gjort ett toppenjobb!
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus