Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 3652 ggr
myismyname
0

Piss Off vs Urine Off!

Jag funderar på att köpa antingen Piss Off eller Urine Off för att få bort lite mysiga fläckar och lukt från golvet (råttorna tycker att det är otroligt mysigt att sova och kissa i hörnet under min säng) och råttburen. Efter att ha sökt lite på sidan verkar det som om båda nyss nämnda funkar men jag har inte riktigt hittat något som säger vilken som funkar bäst. Är det någon som provat båda delarna och kan säga hur de fungerar/vilken av dem som är värd att köpa? För- och nackdelar? Dessutom, jag har sett att Piss Off finns i olika dofter. Någon som vet hur starka dessa dofter är och om de faktiskt luktar det som står på flaskan och inte typ… rengöringsmedel/parfyrmerat sköljmedel?

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

spiritedaway
0

Jag har bara prövat piss-off men är nöjd med det. Köper enbart den med citrusdoft. Den luktar väldigt fräscht och inte särskilt starkt heller. Doften försvinner dessutom rätt så fort tycker jag.

myismyname
0

Okej, tack så mycket! Du råkar inte ha någon aning om hur de med doft av Lavendel och Sommaräng luktar? På djurmaxi.se verkar dessa två + naturell vara de enda man kan köpa i litersflaskor (vilket är skumt med tanke på att det står på alla att det ska gå)

spiritedaway
0

Nej tyvärr vet jag inte det.

elgon
0

jag använder piss of med lavendel å den e superbra, urin off är aldeles för stark för min smak å lukten sitter kvar ganska länge efteråt =/

myismyname
0

#4 Så lavendellukten är helt okej? :)

Ah, okej, då lutar det åt Piss Off då :>

elgon
0

ja jag har bara provat lavendel men den lugtar gott =)

myismyname
0

Okej :)