Ny korsning ;)
hmm…mellan iller och igelkott..?! :)
Tyckte nybadade French Kiss såg så kul ut…hihi 
hihi gud vad gullig!

hahahaha! Gud vad söt!
Vilken söt "illerkott" *fniss*
:D
Små stjärnor lyser också i mörkret.
HAAHAHAH söt XD

Hehe..jag hon såg ju för kul ut, lilla sötsaken :)
#2 Hon är syster med 2 av honorna du hämtade :)

OMG!!
Vi måste börja med månadens bild igen, helt klart.
#7 Ja det håller jag med om, det var riktigt kul o:
Små stjärnor lyser också i mörkret.
verkligen supersööt :)

#6, åhfan. Inte en gnutta igelkott i tjejerna här dock :DD (Btw min sambo tänker stjäla den lilla "icke-syskonet", så du är medveten om det. ;D )

Vilken ljuvlig bild!!
#10 Nu måste jag försöka få tag på transport resten av biten, fort! Detta går ju inte. Han kanske kräver pengar för att släppa dem om jag väntar mycket längre ;) Eller har han tänkt stjäla någon mes kanske? Det kan jag gå med på isf :)

#11, han skulle nog inte banga på att stjäla allihopa :DDD

#10, Hehe…lilla burmesetjejen kommer från min syster. Så känner inte dom så bra. Men dom kom hem hit för några dagar sedan eftersom hon är bortrest, men dom är ju söta som socker :) Finns en liten obokad tös om han nu skulle vilja kidnappa en kopia av henne ;)
Normalt sett så är det inge igelkott över henne :)
#11 Aj då…nu får du nog skynda dig om du ska få hem henne ;)

#13, vi håller tyvärr bara hanar här hemma :( Annars hade man ju inte bangat! :D
Oj herregud vad lik en igelkott i ansikte och vad sjukt lik min tant. Ska se om jag kan gräva fram någon bild på henne när hon varit badad
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

#15 ja, hennes nybadade profil vart ju inte alls råtta längre. Så var tvungen att lägga upp en bild för att visa att hon faktiskt ser ut som en råtta…haha. Vore jätte kul och se om du hittar fram :)

Otroligt söt! :D