Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 979 ggr
spikeodumbo
0

Nytt hem fort!!

pgr av att jag fått problem med min lägenhet och ändrad livssitution så blir det bäst att mina älskade pälsklingar får ett nytt hem. Det är fyra hannar. En är född 2008-30/11 och är i färgen blue top örad. sen den andra är född den 2010-28/2 den är blue med dumbo öron sen dem andra två är bröder och är födda 2010-16/4, den enna är blue hoode mm sen hans bror är black ekub. säljer dem med bur och tillbehör och mat.  finns i ljusdal. säljer allt för 500kr. det är med stor sorg i hjärtat.. måten på buren är: b:100cm, d54 cm, h 84 cm och galler avståndet är 1 cm  Om någon är intresserad maila mig till min hotmail: missmaju91@hotmail.com

med är med stor sorg att jag måste göra mig av med dem…

spikeodumbo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

detta är spike. på min andra blue hoode råtta har jag tyvärr ingen bild.. men dessa råttor  är mycket mysiga..

[kattsson]
0

Jao asså jag kan köpa dem om du vill, alltid kul att sälja dem till någon som du känner och så du kan komma och hälsa på dem ofta :)

Mische
0

Skulle gärna vilja veta mer om hur pojkarna är ^^

Mymlan
0

Gäller inte säljes reglerna här….????

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

[kattsson]
0

vet ej :S Men iallafall så kommer en av dem ifrån mig och den andra är bror till 2 av mina flickor så jag vill gärna köpa dem :)

wintermynta
0

Jo säljregler gäller alltid så vänligen läs dom och fyll i det du kan.
Annars tas tråden bort imorgon kväll.

[kattsson]
0

Då kan ni väl ta bort den, nu har jag och hon bestämt att jag skall köpa dem, så tråden behövs ej mer :)

wintermynta
0

Oki.
Men tänk på att alltid läsa annonsreglerna innan.

Inlägget är låst för nya kommentarer