Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 773 ggr
antidote
0

Söker sällskap till hanne

Hej nu är det så att min hanne Akira sitter ensam efter att han har blivit skadad av sin förra burkompis. Men Akira är en undergiven hanne som gärna vill ha sällskap. Finns det någon därute som har en undergiven hanne. Hellst så billigt som möjligt då jag har väldigt dåligt med pengar.

zickan
0

Ja råtthjälpen har 3 unga hanar för omplacering. Jag har en mink eubk rumbo på halvåret och en pew på 1 år. Både har fungerat utmärkt med introducering med nya.
Minken åkte med som sällskap till en äldre hane som skulle till karantän. Innan bodde han med min gamla gubbe. Min gubbe är snart 3 år och sitter med annat sällskap. Pga att han troligen inte lever så länge och jag inte vågar låta han bo med för många så vill jag inte sätta dit bonus igen. Skicka in han i stora flocken som är 17 hanar, gick bra från första stund. Men han är alltid utanför. Sitter själv och verkar inte komma in i flocken så bra. Skulle även behöva mer hantering och tid.
Nothing nono, pew hanen är en omplacering jag tagit in som inte varit redo att flytta pga totalt ohanterbar pga räddsla. Men är nu hur go som helst. Ännu lite feg i buren men älskar gos utanför.
Vill du testa någon av dom är du välkommen.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

antidote
0

Har fått kontakt med en tjej i örebro som vet två råttor som letar hem så jag väntar på att deras ägare ska kontakta mig :) Jag hör av mig om det inte blir något på den vägen.