Burkompis sökes till min Socker
Vill du att hon ska få flytta hem till en annan råtta eller vill du att en annan råtta ska få flytta in hos dig?
Jag tror att hon söker en kompis till hennes råtta eftersom hon vill ha en större bur också.
Små stjärnor lyser också i mörkret.

jepp jag söker en kompis att bo hos mig :)
kommer senare söka en hane till henne. skulle vara kul med en kull :D
#3 hon är för gammal för att ta en kull på ^^

jasså? har jag inte hört innan..
vad ett års ålder har beckenet stelnat. Du kan fråga de flesta här de kommer säga samma sak. Synd men så äre tyvärr. Skulle du para henne så skulle hon dö av det eftersom hon inte kan klämma fram ungarna
Deras bäcken stelnar runt 10 månaders ålder tror jag att det är så att dom kan få svårt att föda ut ungarna om dom inte haft en kull innan. jag tror att det är runt 10 månader i alla fall o:
Nu skrev vi samtidigt ._. haha

då vet jag, men frågan kvarstår om sällskap. då en hona som jag frågade efter.
FÖRSTA kullen ska man ta innan ett år.
HAR honan däremot redan haft en kull innen 1 år. Så kan man ta sista kullen vid 1år 3 månader.
Har du kikat på ratthjalpen.se hemsida?. Föreningen har väldigt många råttor inne just nu. Och fler är på väg in.
Jag har även en kull på 3 veckor. Mamman var tjuvparad innan hon kom hit. Alla ungarna är black, mink i variegated mm, capped, blackeyed white. amkb.
slät, rex, dumbo och toppörat. 6 tjejer. Några är redan tingade men vet inte helt vilka ännu.
Kommer registreras i srs.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

det blir en bit att åka
Råttan var väl bara 3 månader eller?? Då har du ju ett halv år på dig att para henne.. Jag har en råtthona som är i samma ålder som din som skulle behöva ett nytt hem. Hon är ljus beige/aprikos färgad och har röda ögon. Jätte söt och väldigt trevlig. Hör av dig om du är intresserad!
Från Marika och hennes bästa vänner =)
Gå in på www.halfwayhome.se och hjälp oss att hjälpa hemlösa hundar. Ange referens Marika Norrman.

Råttan är 1 år gammal men hon har haft henne i tre månader..
:)