Jippi, snart råttor igen då:D
Jag och killen ska antagligen snart flytta till en lägenhet tillsammans, vi kollade på den idag och får besked om vi får den på Måndag:) Det står mellan oss och en annan, vi hade ganska mycket poäng så chansen är stor.
Sen ska jag bara fixa ett extra jobb/jobb så ska jag skaffa råttisar igen:D Längtar så jag blir grööön…
Har saknat råttorna nu, mina sista gick ju bort strax innan jul så jag har vart råttlös:( kommer ihåg att jag ofta tog undan extra mat för att råttorna skulle ha sen kom jag på att dem var ju döda, men det var så ovant att inte lägga undan lite mat från middagen, hade ju gjort det i över 2½ år, så nu när dem inte fanns så blev det helt konstigt.
Denna gången ska jag dock pröva på att ha honor istället för hanar:) Ska bli roligt.
Bild: Jag och mina första råttor Pepsi och Zingo.
Ville bara prata av mig lite av min glädje och längtan.
Min blogg: SweGizmo.se
Grattis 
vad kul!
grattis :D
Små stjärnor lyser också i mörkret.
grattis :D här håller vi tummarna
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Vad kul =) Jag och pälsbollarna håller tummarna för er 
håll alla era tummar och tår, gäller även era råttor;D
Grattis! Både till att du och din kille ska flytta ihop, och till de kommande råttorna!

Grattis! Både jag och mina just nu 14 råttor (11 ungar visserligen, men de gills också!) håller tummar och tår ;D
Vi fick lägenheten:D !!!!!!!
yay yay yay!!!!
Grattis! :)
:D
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Grattis ^^
------------------------------------------
Emma - Medarbetare på Bichon ifokus
Lagotto Romagnolo & Bichon Frisé
Blogg: Te-ki
Foto: Bark it
Graaattiis =9
Åh vad kul! Hoppas allt går som planerat då :)
Grattis :D Lycka till med allt nu! ^^
^_^ / Martiina
Grattis! :)

Har du träffat råtthjälpshonorna hemma hos silverorm? *blink blink* ;)
#16 ja men det hjälper inte mig nu eftersom vi inte flyttat än;) Och inga råttor får komma in här som det är nu pga massa andra människor som inte tycker som jag.