Var finns flaskhållare?
Är det någon som vet om de här flaskhållarna kan köpas separat utan flaska? Och isf, var?
Fick med en sån här bland en drös andra råttgrejer jag fick och tycker den är så grymt mycket smidigare än de vita böjda sakerna eller ståltrådsuppsättningen, skulle vilja byta ut allt mot såna här - men jag känner liksom inte för att behöva köpa en miljard flaskor jag inte vill ha samtidigt, jag är liksom helnöjd med Classic-flaskorna :P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

ibland kan zooaffärer ha såna liggandes lösa på lagret, fråga runt :)
jag fick ett par såna gratis som de hade haft liggandes inne på lagret
You can't spell Bitchy without Itchy
Jag har letat som en tok efter just de där hållarna. Tyvärr verkar det som att man bara får dem tillsammans med en vattenflaska från Ferplast. Någon annanstans har jag inte hittat dem. Och då måste man köpa flaskan. Synd för de är ganska dyra och det är bara hållaren jag vill ha :p Säg till om du hittar dem separat nånstans!
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se
Vill oxå hitta sånna.

Men zooaffärer borde ju bara kunna beställa in!?
Jag har het vanlig ståltråd (som för visso följde med) som hållare. Fungerar precis lika bra :)
Hakuna matata!

#5 fast hon ville ju helst slippa de där vita trådarna.
-
Jag har aldrig sett de där hållarna förut till 'runda' flaskor. Har en sån hållare dock redan, men den är till en..kantig flaska jag har. Har ingen aning vart den kommer ifrån. Så, jag lämnar ett tassavtryck här för jag skulle gärna vilja veta vart man kan hitta såna också utan att köpa nya flaskor :)
Fick med en (inkl flaska) till min fop-bur. Så man kan ju höra med dem som säljer fop-burar (tex http://www.zoovaruhus.se/Kontakt.php)
jag använde ståltråd när mina vattenflaskors trådar försvann
#1: Åfan, får fråga när jag ska till djuraffären då! :)
#5: Jag har ståltråd jag också, förutom till en del som har den där vita saken som brukar medfölja. Visst funkar det smidigt, men jag har fallit för enkelheten i den här hållaren - det är så jäkla bekvämt att bara rycka bort flaskan och precis lika bekvämt när den ska sättas tillbaka liksom :D
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Som jag sett det så säljs de bara tillsammans med flaskorna, de ligger liksom inuti dem. Fråga om du får köpa en utan flaska :)

Men zebran, hur krångligt är det med dom vita som hör till.. ^^ vrida ut flaskan och dra ner eller upp, det är ju så gott som lika enkelt som med dessa som du vill ha.
#11: Det är inte krångligt, men det är liksom inte lika bekvämt :P Jag såg aldrig vitsen med de här gråa förut, men så fick jag hem en och vips, jag är kär! :D
Maila typ brommazoo, hagsatrazoo, grandprix, djurbiten. Vet inte om det är hagsätra eller bromma. Men en av dom hade löst på sin hylla när jag varit där.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Oh! Ska höra med de, tackar! :D
finns de i olika storlekar eller är det bara 1?
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
finns i olika storlekar. tror det är 3 modeller om dom ?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

olika
You can't spell Bitchy without Itchy
Men åh, trodde det var de vita du menade XD
Den grå ser jättesmart ut!
å 1 sån har jag, mkt smidigare :D
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
#18: Den dagen jag letar vita kan du få den stora äran att skjuta mig, jag hatar de :P Då kör jag hellre på ståltråd! ^^
Men helst de här gråa såklart. De är inte bara mer bekväma heller utan funkar dessutom bättre på horisontellt galler! :D
Rätta mig om jag har fel men ÄR inte de 'vita' ståltråd bara med 'plastomslag'? oO
Eller är det något jag har missat nu? ;O
#21 du har så rätt. De vita som följer med då man köper vattenflaska är ståltråd med vit plast runt om. Inget mer.
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se
#21: Mjo, men de ser ju olika ut ;P
Då var jag inte helt borta då :P
#23 hur menar du med att de ser olika ut?
Ja alltså, den där vita ser ju inte ut som den vanliga ståltråden på rulle om man säger så, just för att den har det där plastöverdraget :P
Någon som kan tala om för mig vad vattenflaskan (och hållaren) heter?
Så jag kan be min affär att ta hem åt mig
Jag har sytt en falskhållare själv! 
#27 någon bild på denna skapelse? :P
Aldrig tänkt på att Sy en flaskhållare, vill gärna se hur den ser ut