Vem sa att hanar var lata?
Jag sitter just nu och brottas med min fem hanar. Alla ska klättra på mig samtidigt, tränga sig in innanför min tröja, hoppa upp på skrivordet, rumsbordet och i hyllan där de inte får vara. De springer i hyperfart bort till andra sidan av rummet, gör en piruett och hoppar upp i sängen. Från sängen över till soffan och upp på bordet. Råttan lyfts ner på golvet och upprepar proceduren.
Har man inte sett nån på ett tag så är det lika bra att ropa på dom en sväng, för det är alldeles säkert nåt hyss på gång. Den som inte kommer på en gång kan man räkna med att har stulit nåt, som han säkerligen sitter och "bearbetar.." Jag letar fortfarande efter mitt halsband! :P
Även "gubbarna" på snart 1½ år ränner runt som galningar. Det är inte stor skillnad på dom och på 6 månaders killarna.
Jag älskar mina pojkar!
Härligt det låter! Full fart! Roligt att höra att dom kommer direkt när du ropar(om dom inte håller på med nåt hyss då förstås)mina kommer ibland när jag ropar men det är inte en självklarhet 
Mina töser kommer inte när man ropar, men de vänder sig om och kollar på en. Går man mot dem kommer de iaf fram och möter en